تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

دانلود رمان آن سوي آينه نسخه کامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

موضوع رمان: عاشقانه، اجتماعي
نويسنده رمان: تکين حمزه لو
تعداد صفحات: 303

 

خلاصه رمان: رمان خيلي قشنگ، آموزنده، عميق و اثرگذار مريم که يک پسر 4 ساله دارد با اطلاع از بارداري ناخواسته اش بسيار غمگين ميشود و سعي ميکند بچه را سقط کند چرا که تحمل دردسرهاي حاملگي و زايمان و شب زنده داري و بچه داري را ندارد ولي شوهر و مادرش او را از اين کار منع ميکنند با مشکلات زايمان و بچه داري طاقت وتحمل مريم روز به روز کمتر ميشود ديگر حوصله هيچ کس و هيچ چيز را ندارد و دائما ناشکري و آرزوي مرگ ميکند و

قسمتي از متن رمان آن سوي آينه

مريم به سنگيني از جا بلند شدو به اتاق خوابشان رفت . پرهام که منتظر فرصت بود مثل تيري به اتاقش شليک شد. مريم روي تخت نشست و به کوسن هاي مرتب رو رو تختي نگاه کرد. شب سختي در پيش داشت ، اما دلش به علي گرم بود. مادر شوهرش هم انقدر سياست داشت که جلوي پسرش مستقيم حمله نکنه ، اما چند حرف نيش دار و کنايه حتما منتظرش بود و اوهم سخت بي حوصله بود . با دست چند نخ نامرئي رو جمع کرد و مقابل آيينه ميز آرايش نشست.

لباس گشاد سبزي به تن کرده بود ، روي لباسش گلدوزي هاي کوچکي به رنگ هاي آتش نقش انداخته بود.موهاي بلندش ، نامرتب شده وسيخ سيخ ايستاده بود . به آهستگي برس رو ميان موهايش فرو برد و چند دقيقه اي موهايش را برس کشيد ، بعد با کشي سبز پشت سرش جمع کرد.رنگش پريده بود.چشم هاي درشت وسياه رنگش مثل دو ستاره بزرگ در صورتش مي درخشيدن مزهاي پرپشت و مشکي چشمهايش را درشت تر و زيباتر نشان مي داد ابروهاي نازک و مرتبش مثل دو خط مورب بالاي چشمها رو کشيده تر کرده بود .

فکر کرد کاش دماغم رو مثل الى عمل مي کردم . با اينکه عيبي نداره ، ولي اونطوري شيک تر مي شد . بعد با دست نوک بيني اش رو بالا داد تا ببينه چطوري ميشه به تصويرش که شبيه يک بچه خوک شده بود خنديد بي توجه لوله ماتيک رو برداشت بي آنکه به رنگش اهميتي بده ، يک دور روي لبهاي باريک و نازکش راه رفت.بعد به خودش نگاه کرد ، نارنجي کم رنگ لب ها را بهم ماليد.خواست رژگونه هم بزنه که پشيمون شد. همين طوري هم بد نبود. -زن زائو و حامله نبايد آرايش کنه ، چشمش مي زنن

منبع : https://baghstore.info/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%86-%d8%b3%d9%88%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%86%d9%87/

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 19:51

دانلود رمان گتسبي بزرگ به قلم اسکات فيتز جرالد با لينک مستقيم

دانلود رمان گتسبي بزرگ نسخه کامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

موضوع رمان: عاشقانه، اجتماعي
نويسنده رمان: اسکات فيتز جرالد
تعداد صفحات: 290

 

خلاصه رمان: داستان در سال 1922 جريان دارد . گتسبي بزرگ مرد جوان بسيار پولداري است که دائما مهماني هاي بزرگ مي دهد و همه مي توانند در مهماني هاي او شرکت کنند . در مورد گذشته او و طريق به دست آوردن ثروتش شايعات زيادي وجود دارد . با اين وجود ، نيک همسايه او متوجه مي شود که گتسبي از خانواده بسيار فقيري بوده که عاشق دختري پولدار مي شود .

گتسبي براي خدمت نظام و تامين پول از دي زي دور مي شود اما بعد خبر ازدواج او را دريافت مي کند . با اين حال گتسبي عاشق مي ماند و هميشه و هميشه به دنبال عشق خود مي گردد . قدرت، شهرت و نفوذ هيچ يک در عشق او کارگر نيست . داستان در زماني که اتفاق مي افتد که گتسبي و دي زي نهايتا در يک شهر مستقر شده اند …..


قسمتي از متن رمان گتسبي بزرگ

صداي رعد مانند طبل بزرگ برخاست و به دنبال آن فرياد رهبر ارکستر ناگهان همهمه باغ را شکافت: «خانم ها و آقايان به خواهش آقاي گتسبي هم اکنون آخرين اثر آقاي ولاديمير توستوف را که در ماه مه گذشته در تالار کارنگي بسيار مورد توجه قرار گرفت براي شما مي نوازيم . کساني که روزنامه مي خوانند ، مي دانند که اين آهنگ هيجان بزرگي ايجاد کرد .در اينجا با فروتني شادمان لبخند زد  و اضافه کرد : چه هيجاني ! و همه از اين حرف خنديدند . رهبر ارکستر در پايان با صداي رساي خود گفت : اين قطعه به نام تاريخ جهان به جاز خوانده مي شود.

ماهيت آهنگ آقاي ولاديمير توستوف بر من مجهول ماند ، چون در همان لحظاتي که شروع شد… چشمم بر گتسبي افتاد که روي پلکان مرمر تنها ايستاده بود و با رضايت از جمعي به جمع ديگر مي نگريست . پوست آفتاب خورده اش به نحو دلپذيري روي صورتش کش آمده بود و موي کوتاهش چنان تميز و مرتب بود که گويي هر روز اصلاح مي شد . من نمي توانستم اثري از شيطان صفتي در او ببينم . در دل از خود پرسيدم که آيا مشروب نخوردن اوست که به او کمک مي کند از مهمانانش ممتاز و مجزا بماند ؟

چون هر قدر که به سرمستي برادرانه مجلس افزوده مي شد ، رفتار گتسبي در نظر من درست تر و بانزاکت تر مي آمد . هنگامي که تاريخ جهان به جاز تمام شد ، زن ها ديگر سرشان را يک جور خودماني گذاشتند… به طنازي از حال مي رفتند.  اما هيچ کس از پشت به طرف گتسبي غش نکرد ، و هيچ….

منبع :  https://baghstore.info/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%af%d8%aa%d8%b3%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af/

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Harris%20Bains

https://www.pinterest.com/pin/984106956049026682/

https://www.linkedin.com/feed/update/u:li:activity:6952869501075939328/

https://sites.google.com/view/harrisbains1/home

https://moz.com/community/q/user/harrisbains

https://footballhighlights.video.blog/2022/07/13/%d9%85%d8%b1%d8%ac%d8%b9-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/

https://harrisbains1.tumblr.com/

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000AZLqs?language=en_US

https://myspace.com/harrisbains1

https://disqus.com/by/harrisbains1outlookcom/about/

https://www.goodreads.com/user/show/153411119-harris-bains

https://en.gravatar.com/eulatucker4

https://www.ted.com/profiles/36639061/about

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 19:48

نکات مورد توجه در ساخت پارتيشن اداري

امروزه اکثر مديران براي تفکيک قسمت هاي مختلف دفتر اداري خود و همچنين استفاده بهينه از تمامي فضاهاي موجود،اقدام به پارتيشن بندي دفاتر کار خود مي نمايند.استقبال بسيار زيادي که از انواع پارتيشن از سوي مديران محترم ادارات و شرکت ها صورت گرفته موجب بوجود آمدن يک صنعت مجزا در کنار مبلمان اداري با عنوان پارتيشن اداري گرديده است ولي اکثر افراد ديد صحيح و کاملي از پارتيشن اداري ندارند و فقط به مشاهدات خود در مکان هاي ديگر از اين سيستم اکتفا مي کنند. در ساختار پارتيشن هاي اداري اغلب از پارتيشن شيشه اي استفاده شده است.وجود شيشه در پارتيشن براي نوردهي بهتر به طرفين آن در نظر گرفته شده است و اين امکان را به طراح مي دهد که در هر قسمت که نياز دارد به راحتي از پارتيشن استفاده نمايد بدون نگراني از کمبود نور، پس از اين مطلب نتيجه مي گيريم که هرچه شيشه ها در پارتيشن بيشتر و بزرگتر باشند پارتيشن بهتري خواهيم داشت. جداسازي و تقسيم بندي پارتيشن ها از اصلي ترين و مهم ترين ويژگي هاي آن ها محسوب مي شود و تطبيق پذيري بالاي آن ها با تمامي سبک ها و دکوراسيون ها که آن را به عنوان يک وسيله دکوري محبوب تبديل نموده است.

7q_gwqh.jpg

کاربرد پارتيشن اداري براي جدا سازي و بهينه سازي محيط اداري مي باشد و براي داشتن يک انتخاب خوب و مناسب و طراحي بهترين پارتيشن براي فضاي اداري ، بايد به کاربردي بودن آن اهميت زيادي داد. درواقع ، ابتدا هدف خود را از ايجاد اين جداکننده ها مشخص نموده و تعيين شود که هدف از تهيه و ساخت پارتيشن، عايق بندي صوتي است و يا اينکه تنها براي تفکيک محيط از آنها استفاده خواهد شد. بنابراين اگر تصميمي براي عايق کردن صوتي فضاي کاري و استفاده از پارتيشن هاي دوجداره نداشت و تنها هدف جداکردن بخش هايي از محيط باشد، مي توان پارتيشن هاي تک جداره را انتخاب کرد. به اين ترتيب علاوه بر وزن و ابعاد کم و امکان جابه جايي، از نظر هزينه نيز به صرفه تر خواهند بود که از نکات لازم در طراحي پارتيشن اداري محسوب مي شود. متريال پارتيشن‌هاي اداري با يکديگر متفاوت است اما پارتيشن شيشه‌اي مناسب‌ترين نوع پارتيشن براي يک محيط اداري است. براي ساخت پارتيشن شيشه‌اي به وسايل و ابزارآلاتي مانند ميخ، پيچ چکش، شيشه‌، چارچوب پارتيشن، گيره، مته، فلز، الماس براي برش شيشه و ابزارآلاتي از اين قبيل نياز است.

مراحل ساخت پارتيشن اداري

  1. در ساخت پارتيشن اداري، بايد ابتدا توليد کننده‌ي پارتيشن فضاي اداري مورد نظر را از نزديک ببيند و متناسب با متراژ آن فضا پارتيشن شيشه‌اي را بسازد. در اين مرحله سازنده بايد توجه داشته باشد که ارتفاع فضا و عرض آن چقدر مي‌ باشد و سپس با توجه به آن، طول، عرض و ارتفاع پارتيشن را مشخص کند.
  2. در ساخت پارتيشن اداري، سازنده‌ي پارتيشن مي‌بايستي ابعاد چارچوب پارتيشن را اندازه زده و  با استفاده از متريال فلز يا چوب، اين چارچوب را آماده کند.
  3. در ساخت پارتيشن اداري، مي‌بايستي چارچوب ساخته شده را با استفاده از مته سوراخ کرد تا بتوان شيشه‌ي مورد نظر را بر روي آن نصب کرد. شيشه‌اي که براي ساخت پارتيشن مورد استفاده قرار مي‌ گيرد، بايد بسيار محکم و مقاوم باشد.
  4. در اين مرحله مي‌بايست بر قسمت زيرين چارچوب پارتيشن تعدادي چرخ نصب شود تا اگر زماني نياز به جابه‌جايي پارتيشن بود، به راحتي بتوان اين کار را انجام داد.
  5. در اين مرحله بايد پارتيشن ساخته شده به محيط اداري برود تا در آن‌جا نصب گردد. گاهي اوقات پارتيشن ثابت است و مي‌توان آن را با پيچ و مهره به زمين نصب کرد. اين‌گونه پارتيشن‌ها قابليت جابه‌جايي ندارند و در يک نقطه مستقر مي ‌شوند.

 

 

پارتيشن اداري MDF

امروزه از پارتيشن ام دي اف در بسياري از ادارات و دفاتر استفاده مي شود. استفاده از MDF باعث افزايش سرعت پارتيشن بندي مي گردد و نيز بسيار مدرن تر است. نصب پارتيشن هاي ام دي اف بسيار سريع تر و دوام آن به نسبت انواع ديگر پارتيشن بندي (شيشه و کناف و...) بسيار بيشتر است، همچنين نصب و استفاده از پارتيشن کثيف کاري هاي حاصل از ديوار هاي دائمي را ندارد. پارتيشن بندي ام دي اف قابليت آرايش دوباره، جابجايي و حذف کلي دارد و نيز تميز تر و شيک تر از پارتيشن کف تا سقف است. براي اتاق ناظر و يا خدمات پس از فروش معمولا از ام دي اف به همراه شيشه استفاده مي کنند.در اجراي پارتيشن هاي اداري MDF از ترکيب ورق MDF و شيشه استفاده مي شود. در پارتيشن هاي ام دي اف ، دور پارتيشن از جنس ام دي اف بوده و وسط کار با شيشه سکوريت اجرا مي شود. قيمت تمام شده پارتيشن هاي ام دي اف تک جداره نسبت به پارتيشن هاي فريم لس شيشه اي تک جداره حدود 30 درصد پايين تر مي باشد.

 

نقاط قوت پارتيشن ام دي اف

  • ظاهر زيبا و هماهنگ با ساير بخش هاي مبلمان اداري
  • قيمت مناسب به نسبت پارتيشن آلومينيومي و ساير متريال ها
  • سهولت در نصب
  • امکان تغيير ساختار پارتيشن ها پس از توليد و حتي پس از نصب
  • زمان توليد کوتاه تر به نسبت پارتيشن آلومينيومي و ساير متريال ها
  • وزن کمتر پارتيشن ام دي اف به نسبت ساير متريال ها
  • امکان انتخاب رنگ و طرح هاي مختلف و ايجاد هارموني با محيط
  • امکان ايجاد تنوع بيشتر در طرح ظاهري پارتيشن ها

     نقاط ضعف پارتيشن ام دي اف

  • عدم امکان استفاده پس از ? تا ? بار جابجايي و نصب مجدد
  • عدم امکان جابجايي در صورت مونتاژ پارتيشن ها در محل پروژه
  • عدم امکان تغيير شکل و ساختار ظاهري در صورت عدم استفاده از اتصالات مرغوب
  • عدم امکان استفاده در محيط هاي ميني مال و طراحي هاي خلوت
  • تغيير ساختار ظاهري پارتيشن ها با گذشت زمان

شما عزيزان مي ‌توانيد براي خريد مطمئن انواع پارتيشن، به سايت parchinco.com مراجعه نماييد. مشاوران سايت پرچين آماده‌ي راهنمايي مشتريان گرامي براي خريد انواع پارتيشن اداري مي ‌باشند. علاوه براين مشاوران و مهندسين سايت پرچين با چندين سال سابقه‌ي کاري مرتبط، کار ساخت و طراحي پارتيشن مرتبط با محيط کار شما را انجام مي ‌دهند.

منبع: اکوناپرس

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 147 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 20:48

بهينه سازي فضاي دفتر کار با پارتيشن اداري

پارتيشن اداري يکي از ابزارهاي مفيد و کارا در تقسيم بندي فضاست. بسياري از شرکت ‌ها و سازمان‌ ها داراي فضاي وسيع و يک دست هستند که در اين حالت کارکنان در کنار هم و در فضاي مشترک کار مي‌ کنند. براي جداسازي اين فضا و ايجاد فضاي خصوصي براي هر نفر مي ‌توان از پارتيشن استفاده کرد. يکي از مشکلاتي که مديران در فضا هاي کار با آن مواجه مي ‌شوند، استفاده صحيح از فضا هاي موجود است. اين چالش که در نهايت ممکن است مشکلات زيادي را در دفتر کار به وجود بياورد، باعث مي ‌شود تا راندمان کاري کارمندان پايين بيايد و آن‌ها از اينکه ساعت‌ هاي طولاني را در محيطي خسته‌کننده به سر مي ‌برند، کلافه و سر در گم بشوند. دکوراسيون دفاتر اداري از اهميت زيادي برخوردار است، يک فضاي کار آشفته با دکوراسيوني بي‌قاعده و نامناسب ثمره‌اي جز خمودگي نيروي کار و ايجاد بي‌نظمي در فضا به دنبال ندارد. وقتي ما ساعت‌هاي طولاني از روزمان را در محيط کاريمان سپري مي‌کنيم پس قطعاً نوع چيدمان اين فضا به‌اندازه چيدمان و دکور خانه در روحيه و ميزان انرژي ما تأثيرگذار است، به خصوص که فضاي کاري بايد به نحوي چيدمان شود تا علاوه بر راحتي اعضاي تيم در جلب نظر مشتري هم مؤثر باشد. هرچند که راه‌هاي مختلفي براي طراحي داخلي دفاتر کاري پيشنهاد مي‌شود اما يکي از بهترين گزينه‌ها براي نظم بخشيدن و زيباسازي محيط‌هاي اداري کمک گرفتن از انواع پارتيشن‌هاي اداري و به خصوص پارتيشن شيشه اي است.

1q_whfa.jpg

از قابليت‌هاي پارتيشن شيشه اي که در دکوراسيون اداري کاربرد دارد امکان انتخاب رنگ و طراحي بر روي شيشه‌هاست. رنگ از اين نظر که بر خلق‌وخو و ميزان انرژي اعضاي تيم اثرگذار است در اصول دکوراسيون اداري هم جايگاه ويژه‌اي دارد. کاربرد رنگ‌هاي مختلف در فضاي اداري مي‌تواند بر پويا شدن اين فضا و بالا بردن سطح انرژي کارمندان اثرگذار باشد.

 

انواع پارتيشن اداري

  • پارتيشن ام دي اف (MDF)
  • پارتيشن شيشه اي
  • پارتيشن آلومينيومي
  • پارتيشن چوبي اداري
  • پارتيشن ترکيبي

کاربرد اصلي پارتيشن هاي اداري جدا کردن فضاهاي مختلف از يکديگر است. در اين صورت مي توان به راحتي و در کمترين زمان ممکن ساختمان را باب ميل خود تقسيم بندي نمود داشتن اتاق مجزا براي هر يک از کارکنان مي تواند به بالا بردن راندمان کاري شرکت کمک کند. با ايجاد اتاق هاي مجزا، کارکنان نسبت به محيط کاري خود احساس مسئوليت پيدا کرده و براي مرتب کردن آن، دسته بندي اسناد و مدارک و... تلاش بيشتري مي کنند. از سوي ديگر با تفکيک اتاقها از يکديگر، کارکنان با آرامش بيشتري مسئوليت هاي خود را بر عهده مي گيرند و اتمام کار نيز مطابق با اهداف شرکت خواهد بود. با استفاده از پارتيشن هاي اداري مي توان  ساختمان اداري را به صورت شناور و دلخواه خود تقسيم بندي کرد.

 

 

ويژگي هاي پارتيشن اداري

  • اجراي پارتيشن اداري آسان است
  • يک عايق صوتي و حرارتي خوب
  • جداسازي و اجراي دوباره آسان
  • قابليت نصب پرده
  • تعمير و تعويض آسان
  • رنگ بندي و طرح هاي متنوع
  • قابليت ضد آب و استفاده از تکنولوژي نانو
  • قابليت نصب قفسه و کمد
  • زيبايي ظاهري
  • يک سازه سبک
  • قابل اجرا و پياده سازي در ابعاد متنوع
  • بهينه سازي محيط
  • ارزان و مقرون به صرفه
  • طول عمر بالا

پارتيشن اداري براي همه فضاهاي اداري موثر و کارآمد هستند. مهم است که نوع پارتيشن و متريال مورد نظر را انتخاب کنيد. پارتيشن اداري با استفاده از شيشه ميتواند ويژگيهاي منحصر به فرد و مطلوب دفتر را برجسته کند و همچنين با استفاده از مواد غير شيشهاي برخي از مناطق مانند: اتاقهاي فايل را مخفي کند. پارتيشنهاي اداري بايد به شرايط عملياتي کسب و کار براي افزايش بهرهوري کارکنان و ترويج محيط کاري مثبت با ارائه حريم خصوصي کمک کند.

 

 

پارتيشن تک جداره اداري

پارتيشن تک جداره اداري يکي از بهترين و به صرفه ترين روش ها براي تفکيک فضاهاي اداري به شمار مي رود که با استفاده از آن محيط هاي بزرگ را به قسمت هاي کوچکتر و کاربردي تر تقسيم مي کنند. پارتيشن تک جداره اداري به نوعي طراحي و ساخته شده است که که در کم ترين زمان ممکن نصب و به مرحله اجرا در مي آيد و همين مساله باعث شده که به ميزان چشمگيري در زمان صرفه جويي شود. استفاده از اين روش براي کساني که وقت کافي براي ديوار کشي داخلي ندارند و همچنين مي خواهند در هزينه ها صرفه جويي کنند گزينه ي بسيار مناسبي است.همانطور که ذکر شد پارتيشن تک جداره اداري داراي تنوع زياد و قيمت مناسب است. به همين خاطر مورد توجه ادارات و شرکت ها قرار گرفته است و نکته قابل توجه و مهم آن اين است که داراي استحکام زيادي مي باشد. پارتيشن هاي تک جداره اداري بدون هيچ گونه لغزندگي و به حالت ايستاده هستند.پارتيشن تک جداره اداري در انواع مدل هاي کوتاه، بلند، نيمه بلند و گاهي وقت‌ها تا سقف طراحي و ساخته مي شوند.

 

 

مهم ترين ويژگي هاي پارتيشن اداري

  1. پارتيشن ها قابليت تعويض و تعمير دارند.
  2. رنگ بندي در پارتيشن هاي اداري وجود دار.
  3. در پارتيشن ها مي توانيد قفسه و کد را نصب کنيد.
  4. قابليت نصب کر کره و پرده در پارتيشن هاي اداري وجود دارد.
  5. پارتيشن ها آسيبي به ساختمان وارد نمي کنند زيرا بسيار سبک هستند.
  6. پارتيشن ها را مي توانيد بعد از اين که نصب کرديد، جابه جا و حتي جدا کنيد.
  7. زمان زيادي براي نصب پارتيشن هاي اداري وجود ندارد و با سرعت و به راحت قابل اجرا است.

پارتيشن تک جداره اداري داراي محدوديت هاي بسياري در نصب و استفاده مي باشد. اين پارتيشن ها اکثرا در محيط هاي استفاده مي شود که طرح جداسازي فضاها و محيط نامشخص باشد و براي مدت طولاني تيغه چيني مشخصي طراحي نشده است و فقط براي مدت زمان کوتاهي از آن استفاده مي شود.

 

معايب پارتيشن تک جداره

 

  1. پارتيشن تک جداره آکوستيک نيست.
  2. پارتيشن تک جداره عايق حرارت و گرما نيست.

 

 

 

 

با پرچين پارتيشن توليدکننده، طراح و مجري انواع پارتيشن اداري و پارتيشن شيشه ‌اي همراه باشيد و به نشاني اينترنتي parchinco.com مراجعه نماييد . کارشناسان ما با توجه به فضا و خواسته هاي شما بهترين پيشنهاد را به شما ارائه خواهند داد.

منبع: جامعه نيوز

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 134 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 20:45

اهميت فني بودن محتوا براي ارزش گذاري گوگل گوگل-اين موتور جستجوي محبوب - قطعا بدون هيچ دليلي در بين کاربران محبوب نشده است. يکي از دلايلي که منجر به توجه گوگل شد value ارزشي است که بر نيازهاي محتوايي مخاطب مي گذارد. در واقع گوگل تمام تلاش خود را مي کند تا همان موضوعي را که کاربر جستجو مي کند به نمايش بگذارد. بنابراين بهتر است بين چندين يا گاهي اوقات-در ميان صدها سايت که محتوا را در پاسخ به کاربر مورد نظر توليد کرده اند question.it بهترين و جامع ترين سايت را انتخاب مي کند.شما مي دانيد چه محتوا است و شما مي دانيد حساسيت گوگل در مورد نوشتن مطالب است که اصلي و مورد نظر توسط اين موتور جستجو. که مهم ترين کار شما را به سود دهي بيشتر مربوط به کدام بخش است, با پاسخ هايي مانند: تبليغات, و غيره. رزورتاژها و بک لينک ها و غيره. مواجه سرد بود. اما اکنون مي دانيم که توليد محتواي اصول يکي از عوامل مهم رتبه بندي سايت هاي گوگل است. رپورتاژ edu دانستن اين نکته مهم در مورد گوگل-اکنون ما درک مي کنيم-چرا ما بايد سخت کار کنيم تا رتبه بندي کنيم و به اين موتور جستجو اين حق را بدهيم که سخت عمل کند تا مخاطبان و کاربران خود را از جستجو در گوگل راضي نگه دارد. اما شايد اين سوال براي ما مطرح شود که ويژگي هاي يک محتواي اصولي در گوگل چيست و چگونه مي توانيم محتوا را با توجه به الگوريتم هاي اين موتور جستجو توليد کنيم ( اين بايد براي کاربر و خوانندگان موثر باشد و بتواند خواننده را درگير کند. ما مي توانيم اين اثربخشي را با اظهار نظر کاربران و به اشتراک گذاري محتوا اندازه گيري کنيم. واضح است که ما تمام اين اصول را دنبال مي کنيم تا در نهايت بتوانيم از وب سايت ما بيشتر دريافت کنيم. در واقع اگر ما يک سايت فروشگاهي داشته باشيم-هنگامي که بتوانيم بگوييم-موفق به فروش بيشتر شده ايم. ما قطعا به اطلاعات و دانش در مورد روش هاي فروش نياز داريم تا بتوانيم سود حاصل از فروش را افزايش دهيم. تاکنون چندين بار از عبارت کليدي استفاده کرده ايم. اما اين کلمه کليدي که بر ايجاد محتواي اصولي متمرکز است what در کدام قسمت از متن بايد استفاده شود تا گوگل متوجه ارتباط صحيح اجزاي مختلف محتواي ما شود؟ کلمه کليدي چيست همانطور که تا کنون ذکر کرده اند, تمرکز کل متن و مقاله ما حول محور يک کلمه با يک عنوان کلمه کليدي. براي توليد اصولي بهتر است content.to تعريف صحيحي از کلمه کليدي داشته باشيد.يکي از اقدامات مهم براي توليد محتواي اصولي تحقيق در مورد کلمات کليدي و بالا بردن da سايت است. در واقع مي توان گفت که کلمه کليدي عبارتي است که يک کاربر گوگل براي پاسخ يا توضيح own خود جستجو مي کند. متن شما بايد اين کلمه کليدي را به گونه اي متناسب کند که گوگل ارتباط محتواي شما با جستجوي کاربر را درک کند. موقعيت هاي صحيح براي استفاده از کلمه کليدي هميشه به ياد داشته باشيد که اپليينگر بايد در جاي خود انجام شود-با تراکم مناسب و به روشي اصولي-نه در همه جا که فکر مي کنيم زيباتر است. در واقع استفاده از کلمه کليدي در ? قسمت متن-براي اتصال کلمه با محتوا به گوگل-ضروري است.ابزارهايي که راه را براي انتخاب کلمات کليدي براي توليد محتواي جانبي هموار مي کنند. مطالبي که تاکنون توصيف کرديم براي نشان دادن ارتباط محتوا در سايت خودمان بود. بنابراين ما مي خواستيم مقالات وب سايت ما ارتباط معني داري داشته باشند تا بتوانيم محتواي اصولي توليد کنيم. اما اکنون سوال اين است که چگونه مي توان اين ارتباط معنايي را با خارج از سايت برقرار کرد-شايد اولين پاسخي که به ذهن خطور مي کند-بک لينک خريد رپورتاژ مجله اي ايراني يا پيوند خارجي است. اما چگونه گوگل بايد بين تعداد زيادي از رمزگذاري هاي يکسان با يک کلمه خاص-وب سايت شما در رابطه باen تشخيص دهد. پاسخ اين سوال در دو کلمه خلاصه مي شود: امضاي محتوا. حال بياييد در مورد اينکه امضاي محتوا چيست و چيست صحبت کنيم what امضاي محتوا امضاي محتوا در واقع يک عبارت يا بخشي از متن ما در يک پاراگراف است که کاملا يوني است. ويژگي هاي امضاي محتوا عبارتند از: امضاي محتوا بايد معنايي مستقل از نوشته هاي قبلي و بعدي خود داشته باشد. کاملا يوني است و کپي نمي شود. در امضاي محتوا بهتر است از کلمات کليدي استفاده کنيد. در اين امضا بايد اصول نقطه گذاري مانند نقطه گذاري يمن و مجازات صحيح رعايت شود. ويژگي اي که اين امضاي محتوا براي ما دارد اين است که مي توانيم از اين امضا در متن گزارش ها و فرت هاي خارجي استفاده کنيم. اين يک ارتباط معني دار بين سايت ما و محتواي منتشر شده ما در خارج از سايت ايجاد مي کند و گوگل اين ارتباط را به خوبي درک مي کند. برنامه ريزي محتوا براي اين کار ما در مورد کارهايي که براي توليد محتواي اصولي بايد انجام دهيم بيشتر به شما گفته ايم. اما اگر ما حتي همه اينها را رعايت کنيم-بدون برنامه و برنامه-چقدر مي توانيم اميدوار باشيم که مسير انتخاب شده ما درست باشد و گمراه نشويم؟ قبل از اينکه بخواهيم اين اصول را در سايت خود اجرا کنيم-ما بايد يک برنامه مدون داشته باشيم. در واقع-برنامه ريزي کليد رسيدن به مقصد با کمک ارگن است-مسير رسيدن به هدف نرمتر مي شود و به ما در چالش ها کمک مي کند. بازاريابي محتوا توليد محتواي اصولي بحث اصلي و محوري اين مقاله بود. چه چيزي را بايد مشاهده کرد تا محتواي ما از ديدگاه گوگل اصولي باشد. ايجاد محتوا در مورد کسب اعتبار از طريق گوگل-بدون شک مي تواند با جذب مشتري بيشتر منجر به افزايش کسب و کار شما شود. اما يک نکته بسيار ظريف در اين وجود دارد. اگر براي درج محتوا مدتي طول بکشد-بهتر است-ما محتوا را به روز و اصلاح مي کنيم. يکي از مواردي که مي تواند به ما کمک کند پاسخ دادن به نظرات کاربران در صفحات مختلف سايت است. همچنين به روشي ديگر مثلا اگر در مورد يک موضوع حقوقي يا حقوقي در سايت نوشته ايم و مدتي بعد يادداشت هايي در قانون وجود دارد we ما همچنين با افزودن يک پاراگراف در مورد قانون يا يک يادداشت جديد ايجاد شده توضيحي مي نويسيم تا گوگل متوجه شود محتواي ما به روز است. متناسب با نيازهاي روز چيز ديگري که شما نياز به پايبندي به در ايجاد محتواي اصولي uni منحصر به فرد و عدم تکرار محتوا است. پست شما نبايد از سايتهاي ديگر بسيار کپي شود و بايد چيز جديدي در مورد سايتهاي رقيب براي گفتن داشته باشد. به طور کلي مرور محتواي وب سايت هاي رقباي ما مهمترين منبع ما براي شناسايي يک موضوع جديد است-دست نخورده و مورد بحث قرار نگرفته است-در حوزه موضوع مشترک ما هنوز ذکر نشده است. محتوا متناسب با نيازهاي روز و نگراني هاي کاربر و جامعه است. گوگل به دنبال رسيدگي به نيازهاي کاربران و موضوعات پرطرفدار است و نگراني هاي کاربران را به عنوان يک امتياز براي وب سايت ما در نظر مي گيرد. به عنوان مثال بايد بدانيد که يکي از موضوعات مورد بحث ما اين روزها ويروس کرونا است. محتواي قابل فهم بنويسيد علاوه بر اينکه زبان محتواي متن بايد براي کاربر قابل فهم باشد ... محتواي ما با استفاده از ويديو, تصاوير, نمودار, جدول, و اينفوگرافيک براي کاربر-be بودن. با استفاده از عناصر بصري - ما مي توانيم انتقال مفهوم را براي کاربر راحت تر کنيم. سئو به رنگ سبز

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 156 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 0:56

راهنماي گرفتن امتياز از جستجوگرها اصول اساسي سئو سايت

خريد بک لينک دانشگاهي شما احتمالا از سايت بازديد کنندگان شنيده. و اگر قبلا اين کار را انجام نداده ايد مي توانيد يک تعريف سريع از اين کلمه را در ويکي پديا دريافت کنيد. "فريندي يکي از مواردي است که براي مشاهده يک وب سايت يا يک صفحه وب در موتور جستجوي شما استفاده مي شود."اين در واقع به شما کمک نمي کند تا به سوالات مهم مربوط به کسب و کار و وب سايت خود پاسخ دهيد such مانند: چگونه موتورهاي جستجو را براي سايت يا سايت شرکت خود "بهينه سازي" مي کنيد؟ چگونه شما مي دانيد چقدر به جستجو براي جستجوگرها چگونه به دنبال مشاوره " خوب " from از "بد" يا مضر advice چگونه مي توانم سايت شما را به يک بازارياب خوب معرفي کنم تا s ن که احتمالا براي شما به عنوان يک صاحب مشاغل يا کارمند جالب است. اين است که چگونه شما در واقع مي توانيد استفاده کنيد.براي کمک به افزايش ترافيک y بازده sales فروش و در نهايت prof سود براي کسب و کار شما. اين همان چيزي است که ما در اين مقاله بهen خواهيم پرداخت. چرا شما بايد در مورد سايت مراقبت care بسياري از مردم به دنبال چيزهايي هستند. اين ترافيک pbn مي تواند براي يک تجارت بسيار مهم باشد. نه تنها به اين دليل که ترافيک زيادي وجود دارد-بلکه به دليل وجود يک ترافيک بسيار خاص و با هدف بالا نيز وجود دارد. مردم به دنبال هر نوع موضوعي هستند که ارتباط مستقيمي با تجارت شما داشته باشد. چشم انداز شما همچنين در جستجوي انواع چيزهايي است که فقط مربوط به شغل شما هستند. اينها حتي فرصت هاي بيشتري براي برقراري ارتباط با مردم و کمک به پاسخ دادن به سوالات-حل مشکلات و تبديل شدن به يک منبع قابل اعتماد براي ارگن هستند. يا احتمالا ابزارک هاي خود را از يک منبع قابل اعتماد دريافت مي کنيد. که در هر چهار بار که براي کمک به مشکلي يا کسي که هرگز نام او را نشنيده است help اهميت سئو اهميت ارمو براي سايت در واقع براي مرور موتورهاي جستجو مفيد است useful اولا مهم است که توجه داشته باشيم که بيشترين ترافيک موتور جستجو در جهان را بر عهده دارد. اما به احتمال زياد سيl در نتايج جستجو مربوط به کسب و کار يا وب سايت شما مي خواهد در نشان داده شود-يک بازيکن کليدي است و بهترين شيوه هاي ذکر شده در اين مقاله از کيسان به موقعيت سايت و محتواي شما براي رتبه بندي در ساير موتورهاي جستجو نيز کمک مي کند. صرف نظر از اينکه از چه موتور جستجويي استفاده مي کنيد-نتايج جستجوي ما در حال تغيير است. پس چه مفيد است useful فرياد زدن سي determ تعيين مي کند که صفحات به بازگشت در پاسخ به what چه مردم جستجو how چگونه مي توانيد بسياري از بازديدکننده داشته است با ارزش به سايت شما get الگوريتم بسيار پيچيده است. به دنبال صفحاتي است که حاوي اطلاعات مرتبط و با کيفيت بالا در مورد جستجوي جستجوگر باشد. ارگنس ارتباط را با خزيدن (يا خواندن) محتواي وب سايت شما و ارزيابي (الگوريتمي) تعيين مي کند. اينکه اين محتوا مربوط به چيزي است که جستجوگر به دنبالش است يا نه. اين بيشتر بر اساس کلمات کليدي در کلمه است. Y کيفيت را از چند طريق تعيين مي کند. اما در ميان کلمه هنوز هم ايستادگي کردن تعداد و کيفيت وب سايت هاي ديگر که لينک به صفحه شما و سايت خود را به طور کامل. به طور فزاينده اي-عناصر اضافي توسط الگوريتم ال و ال براي رتبه بندي مکان شما اندازه گيري مي شوند-مانند: چگونه افراد با سايت شما درگير مي شوند. (Information يا آ اطلاعات مورد نياز را پيدا کنيد و در سايت خود بمانيد يا به صفحه جستجو برگرديد و روي پيوند ديگري کليک کنيد؟ فقط ليست شما را در نتايج جستجو ناديده مي گيرند و هرگز کليک نمي کنند never) سرعت بارگذاري سايت شما و سازگاري تلفن همراه. چقدر محتواي منحصر به فرد شما. (برخلاف محتواي کم ارزش يا محتواي تکراري) صدها عامل رتبه بندي وجود دارد که الگوريتم در پاسخ به جستجوها مورد توجه قرار مي گيرد. ما به روز رساني و رفع روند خود را. کلمه نهايي خبر خوب اين است که براي رتبه بندي اصطلاحات ارزشمند در نتايج جستجو-لازم نيست محقق موتور جستجو باشيد. ما بهترين روش هاي قابل اثبات و قابل تکرار را براي بهينه سازي وب سايت ها براي جستجو دنبال خواهيم کرد. که مي تواند به شما در ايجاد ترافيک هدفمند از طريق جستجو بدون مهندسي معکوس صلاحيت اصلي يکي از با ارزش ترين شرکت هاي جهان کمک کند. چرا بازاريابي براي بازاريابي مهم است important ارمو يک بخش ضروري از بازاريابي ديجيتال است زيرا مردم هر ساله تريليون ها جستجو را انجام مي دهند. اغلب با هدف تجاري براي پيدا کردن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات است. جستجو اغلب منبع اصلي ترافيک ديجيتال براي مارک ها است و ساير کانال هاي بازاريابي را تکميل مي کند. بيشتر قابل مشاهده و بالاتر در نتايج جستجو از رقابت خود را اتوريتي رتبه بندي مي تواند تاثير عمده اي بر نتيجه داشته باشد. نتايج جستجو در طول چند سال گذشته در حال تحول بوده است تا پاسخ ها و اطلاعات مستقيم تري به کاربران بدهد. که احتمالا کاربران را به جاي هدايت مجدد به وب سايت هاي ديگر در صفحه نتايج نگه مي دارد. ويژگي هايي مانند نتايج غني و پانل هاي دانش در نتايج جستجو مي تواند ديد را افزايش دهد و اطلاعات بيشتري در مورد شرکت شما به طور مستقيم در نتايج به کاربران بدهد. انواع مختلف س and و ارمو: عمومي ارمو: محتوا و نوشتن پرسش و پاسخ: محتواي تکراري ارمو: لينک سازي جستجوي موبايل ارمو: کارگرداني و انتقال سايتها هرزنامه سارو: نقشه سايت و ارسال مقاله ارمو: عناوين و توضيحات ارمو: خزنده ها و روبات ها سارو: دامنه ها و زير ليواني ها گوگل مانند يک مرکز خريد بزرگ است. در اين مرکز خريد عظيم-هيچ خبري از کاربران محتاط که همه فروشگاه ها را بررسي مي کنند و محصول مورد نظر خود را انتخاب مي کنند وجود ندارد. در اين مرکز خريد بزرگ.تنها راه شما بهتر بازاريابي is است که عملکرد مناسب در مقايسه با رقبا و در نهايت کسب بيشتر attention توجه به اهميت و. ارگو مي تواند اين کاربران شتابزده را به وب سايت شما هدايت کند و کاربران بيشتري داشته باشد. يکي ديگر از معايب موتورهاي جستجو به ويژه در زمينه محتواي فارسي اهميت پايين کيفيت محتوا و محصولات فروخته شده در فروشگاه هاي اينترنتي است. بسياري از ما با وب سايت هايي روبرو شده ايم که به هيچ وجه محتواي با کيفيت توليد نمي کنند يا حتي کوچکترين ضمانت کيفيت را بر عهده ندارند اما در صفحه اول گوگل هستند. شايد از خود بپرسيد که چگونه چنين وب سايت هايي بخشي از صفحه اول و حتي اولين نتايج گوگل هستند Google پاسخ بسيار ساده است these اين وب سايت توجه داشته باشيد از اهميت بازديد کنندگان گرفته اند. ارگو بسيار پيچيده تر از شما فکر مي کنم تا چند سال پيش-تنها چيزي که براي رسيدن به صفحه اول گوگل لازم بود-استفاده از کلمه کليدي مناسب-تکرار-و داشتن بک لينک قوي بود. اين سيستم به بسياري از سايت ها کمک کرده است تا به سرعت در گوگل توسعه يابند و بخش عظيمي از ترافيک خود را از کاربران ورودي دريافت مي کنند. اما اين روزها گوگل هوشمندتر از هميشه شده است و نه فقط به کلمات کليدي-بک لينک ها-تصاوير-نوع محتوا.... براي رسيدن به صفحه اول گوگل you شما بايد قوي و دقيق از مرحله اول ساخت يک سايت. https://www.gilseo.ir/

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 150 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 0:53

براي اولين بار در سال 1980 ميلادي افراد با استفاده از موم پارافين به ساخت و نگهداري اين گل پرداختند، بهتر است بدانيد که ايده ساخت اين گل از فيلم ديو و دلبر گرفته شده است رز ماندگار به لطف تاسيس شرکت امور (Amor) در سال 1997 بيش از پيش محبوب شد و به لطف فراگيري شبکه‌هاي اجتماعي و فروش آنلاين، اين روزها يک انتخاب عالي براي هديه دادن به افراد موردعلاقه شماست. و بر خلاف تصورات بسياري از افراد اين گل طبيعي است و با ايجاد تغيير ژنتيکي در اين گياه به تکثير و توليد آن پرداخته اند.

 

در حال حاضر اين گل رز جاودان يکي از محبوب ترين گل هاي موجود در تمام گل فروشي ها مي باشد که عمر بالاي آن باعث شده تا جذابين اين گل چندين برابر بشود. اکنون شرکت هاي بسيار زيادي به فرايند تولد رز جاودان پرداخته اند و اين گل را در رنگ بندي هاي متفاوت توليد مي کنند.

 

يکي از محبوب‌ترين گونه‌هاي گل در بين افراد، گل رز مي‌باشد که به جرأت مي‌توان گفت پرفروش‌ترين نوع گل در جهان نيز مي‌باشند. چند سالي است گونه‌اي از گل رز، به نام گل رز جاودان به لطف شبکه‌هاي اجتماعي بر سر زبان‌ها افتاده و به يکي از محبوب‌ترين اقلام براي هديه به عزيزان تبديل شده است. با ظهور رز ماندگار اصل يا رز جاودان به جرأت مي‌توان گفت که دوران پژمرده شدن گل‌هاي طبيعي به سر آمده و داشتن يک گل طبيعي با ماندگاري بالا و عمر طولاني ديگر در حد رويا نيست و به واقعيت تبديل شده است.

 

اگر کسي را مي شناسيد که عاشق گل رز است و هميشه مي خواهد روي ميز کار و يا خانه خود قرار دهد ، با خريد گل رز جاودان مي تواند بدون هزينه اضافي اين رويا را تحقق بخشد. از آنجا که اين گلها مي توانند يک سال يا بيشتر دوام بياورند ، مجبور نخواهيد شد که کيف پول خود را براي خرج کردن پول اضافي براي خريد رزهاي تازه از جيبتان در بياوريد

انواع گل رز جاودان

گل رز جاودان کاپلي

اگ شما نيز به دنبال هديه اي خاص و جذاب هستيد يکي از بهترين گزينه ها گل رز جاودان کاپلي است، در اين مدل 2 رز جاودان درون باکس شيشه اي قرار دارند که مي تواند باعث خاص شدن هديه شما بشود.

 

رز جاودان پالاديوم

رز جاودان پالاديوم يک نمونه گل ساده و زيبا است که معمولا تمام افراد علاقه زيادي به اين گل دارنذد و با تمام سلايق نيز هم خواني دارد

گل رز در باکس شيشه اي

گل هاي رز در باکس شيشه اي به ويژه از نسخه ويژه “ديو و دلبر” که در ايران با عنوان ” رز ديو و دلبر” شناخته مي شود بسيار معروف است. اين گل ها به دليل قرار گرفتن در زير يک جام شيشه اي از ديد پنهان نمي شود و کاملا مشخص است. ظاهر آنها بسيار شيک است و در اتاق نشيمن و يا روي ميز کنسول عالي به نظر مي رسند، ما اين گل ها را بسيار دوست داريم و از نظر ما براي همه کساني که دوستشان داريد ايده خوبي براي هديه دادن است. مخصوصاً در روز ولنتاين براي شريک زندگي خود در آهنگ تهران اين گل زيبا را سفارش دهيد.

 

.

 

هديه اي ماندگار و لاکچري

عمر رز جاودان در صورت انجام مراقبت‌هاي کافي در شرايطي که آب، خاک و نور کافي در دسترس نباشد بيش از يک سال مي‌باشد و در اين مدت زيبايي و شادابي خود را از دست نمي‌دهد. اين گل عطر خود را نهايت تا 2 يا 3 هفته بعد از دست مي‌دهد اما شادابي و زيبايي خود را براي مدت طولاني حفظ مي‌کند. يکي از ويژگي‌هاي مهم رز جاودان اين است که اين گل توليد گرده نداشته و به همين دليلي آلرژي‌زا نيست و از اين رو مي‌توانيد با خيال راحت و بدون نگراني آن را به عزيزان خود هديه کنيد تا از زيبايي آن لذت ببرند..

 

رزهاي جاودانه تا چه مدت با طراوت باقي مي مانند؟

درست است که آنها رز مصنوعي نيستند، بلکه يک نوع رز طبيعي و پرورشي هستند. فقط پس از چيدن، اين همه قسمت اين گل ها شامل ساقه و برگ ها تحت يک فرآيند انجمادي قرار مي گيرند.به اين ترتيب گل رز جاودانه ظاهر تازه و طراوت خود را براي مدت طولاني و معمولا بيش از 3 سال حفظ مي کند. البته اگر در مکان هاي مناسب و خشک و به دور از رطوبت، به خوبي از اين گل ها نگهداري کنيد گاهي 5 تا 10 سال نيز دوام مي آورند.

خريد گل رز جاودان

گل رز جاودان يا گل ماندگار، گلي کاملا طبيعي است با همان لطافت، ظرافت و زيبايي رزهاي هلندي که با استفاده از فرآيندي ويژه عمر آن افزايش يافته است. گل رز جاودان کاملا با گل مصنوعي متفاوت است. گل رز جاودان، همان طور که از اسمش مشخص است ماندگاري بسيار بالايي دارد و در رنگ هاي مختلف، اندازه متفاوت و قاب هاي متنوع توليد مي شود. اين گل که به آن رز ابدي نيز مي گويند هديه اي متفاوت و جديد است که چندين سال تازه و با طراوت باقي مي ماند.

 

هنگام خريد گل دغدغه اصلي همه ما حفظ شادابي و طراوت آن است. گل‌هاي مختلف پس از مدتي شادابي خود را از دست داده و کم کم پژمرده مي‌شوند.

رزهاي جاودان زيبايي طبيعي‌شان را به خوبي نمايش مي‌دهند و هديه‌اي لاکچري براي تزئين دکوراسيون منزل محسوب مي‌شوند

15

 

با هديه دادن گل رزجاودان، مهر و محبت شما در ذهن و قلب عزيزانتان جاودانه خواهد شد.

سازگاري رز جاودان با محيط زيست و کاهش ضايعات

امروزه ضرورت حفظ محيط زيست بر هيچکس پوشيده نيست. انتخاب رزهاي جاودان به جاي رزهاي معمولي، مي تواند در راستاي اين هدف باشد. علت اين امر آن است که با انتخاب گل رز جاودان، نيازي نيست که در فواصل زماني کوتاه گل رز ديگري قطع شود. زيرا رزهاي جاودان ماندگاري چند ساله دارند و نيازي به جايگزيني در کوتاه مدت ندارند. از سوي ديگر با کاهش قطع گل هاي رز و جلوگيري از تخريب آنها، ضايعات کمتري وارد محيط زيست مي شود. همچنين با توجه به نقش گل ها در بهبود کيفيت هوا با قطع کمتر آنها، محيط زيست با طراوت تر و سالم تري خواهيم داشت. از اين رو مي توان کمک به حفظ سلامت محيط زيست را، يکي از بارزترين مزيت هاي رز جاودان دانست.

ارتباط رز جاودان و شازده کوچولو…..!

کتاب شازده کوچولو را اکثرا همه خوانده ايد، ايده رز جاودان از آنجايي گرفته شد که شازده کوچولو حبابي بر روي گل رز گذاشت و اين روزها، گل رز‌ تک شاخه با همان شکل ساخته شده اند به اسم رز جاودان.‌

16

قيمت گل رز جاودان

اگر به ليست قيمت گل رز جاودانه نگاهي بياندازيد متوجه خواهيد شد که براي براي خريد رز جاودان ارزان محصولاتي آماده سازي شده تا در مناسبت هاي مختلف مثل گل ولنتاين، روز مادر، روز پدر، روز پزشک،گل براي سالگرد ازدواج و… براي مشتريان عزيز ارسال شود.

 

يک گل رز جاودان را هديه دهيد تا بيان کنيد که احساسات شما تغييرناپذير است..

منبع :  https://www.namehnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-71/658875-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%B2-%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86?pr=1

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11314490
https://independent.academia.edu/JennyTucker46
http://edu.fudanedu.uk/user/petetyler1/
http://fudanedu.uk/user/petetyler1/
http://jobs.ict-edu.uk/user/petetyler1/
http://ict-edu.uk/user/petetyler1/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=09aeceb5-a1e1-480e-a6ec-430bed943bd3
https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://citygol.com/
http://entrance-exam.net/forum/members/petetyler1.html
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:PeteTyler1
https://www.pubpub.org/user/pete-tyler
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://citygol.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://gitlab.bsc.es/PeteTyler1
https://tcgschool.edu.in/members/petetyler1/activity/
http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/PeteTyler1
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2962650-jenny-tucker
https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/jenny_tucker40
https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://citygol.com/
https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/PeteTyler1
https://www.ottawaks.gov/profile/petetyler1/profile
https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:petetyler1/about
تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 116 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:18

حقايقي جالب که درباره گل آفتابگردان نمي دانستيد

هيچ چيز مانند گل‌هاي آفتابگردان تابستان را نمي‌گويد، و آن‌ها براي آوردن حس واقعي فصل به هر دسته‌گلي عالي هستند

روشن و شاد، اين شکوفه هاي نمادين دقيقاً شبيه خورشيدهاي مينياتوري به نظر مي رسند

هيچ گل بهتري براي گسترش شادي تابستاني وجود ندارد و ما دوست داريم آنها را در ترتيبات خود بگنجانيم.

آفتابگردان را دوست داريد؟ در اينجا فقط چند واقعيت در مورد آنها وجود دارد که آنها را باور نکردني تر مي کند.

گل آفتابگردان فوق‌العاده مفيد است

گل آفتابگردان اصالتاً از آمريکاي شمالي است و بيش از 4500 سال است که کشت مي شود. اين تا حدي به اين دليل است که کل گياه آفتابگردان خوراکي است، بنابراين از برگ ها، ساقه ها و ريشه ها مي توان به عنوان غذا استفاده کرد. در واقع، آفتابگردان به عنوان غذا در آمريکاي شمالي رشد مي کرد، قبل از اينکه محصولات ديگري مانند ذرت رايج شود.

علاوه بر اين، آفتابگردان ها را آسياب مي کردند تا آرد ايجاد شود و دانه هاي آن را بو داده و مي خوردند. همانطور که امروزه نيز وجود دارد، از روغن آفتابگردان در آشپزي استفاده مي شد. روغن و رنگدانه ها همچنين مي توانند براي کاربردهاي آرايشي مختلف مانند رنگ و ساقه آن در ساخت و ساز استفاده شود.

زماني که کاشفان اسپانيايي دانه هاي آن را در دهه 1500 به اروپا آوردند، گل آفتابگردان به عنوان يک گل تزئيني محبوب شد.

معني گل آفتابگردان

با همه ارتباط آنها با آفتاب، جاي تعجب نيست که گل هاي آفتابگردان گل هاي بسيار مثبتي در نظر گرفته شوند. آنها را براي انتقال احساساتي مانند شادي، گرما، شانس، ستايش و دوستي بفرستيد. آنها گلهاي مناسبي براي جشن گرفتن يک مناسبت شاد، يا براي شاد کردن کسي که دوران سختي را پشت سر مي گذارد، هستند

حقايقي جالب که درباره گل آفتابگردان نمي دانستيد

خريد دسته گل آفتابگردان

گل آفتابگردان خورشيد را دنبال مي کند

گل‌هاي آفتابگردان نه تنها شبيه خورشيدهاي مينياتوري هستند، بلکه شکوفه‌هاي آن‌ها نيز خورشيد را در سراسر آسمان دنبال مي‌کنند. آنها ساعت هاي بيولوژيکي خود را دارند که به آنها کمک مي کند تا خورشيد را در طول روز از شرق به غرب دنبال کنند و سپس در شب به موقعيت اصلي خود برگردند.

با اين حال، آنها اين کار را فقط به عنوان گياهان جوان انجام مي دهند، زيرا به رشد مناسب آنها کمک مي کند. پس از رشد کامل، آنها رو به شرق مي مانند زيرا زنبورها و ساير گرده افشان ها را جذب مي کند.

در اساطير يوناني، گل آفتابگردان اغلب با اسطوره کليتي و هليوس مرتبط است. کليتي يک پوره آب بود و عميقاً عاشق هليوس خداي خورشيد بود. متأسفانه او را براي الهه ديگري ترک کرد و گفته مي شود که کليتي روزها بدون آب و غذا هليوس را در حال عبور از آسمان با ارابه طلايي خود تماشا مي کرد. در نهايت، او به يک گل آفتابگردان تبديل شد، و گفته مي شود به همين دليل است که آفتابگردان هميشه رو به خورشيد است.

گل آفتابگردان براي مردم اينکا باستان نيز اهميت داشت. آنها را نمادي براي خورشيد مي‌دانستند و از آنها به عنوان بخشي از عبادت خود در معابد استفاده مي کردند.

گل آفتابگردان مي تواند واقعاً بلند شود

به طور متوسط، گل آفتابگردان استاندارد به ارتفاع بين 6 تا 10 فوت مي رسد، اما مي تواند بسيار بزرگتر شود. بلندترين گل آفتابگرداني که تا به حال ثبت شده است 30 فوت بوده و براي پايدار نگه داشتن آن به داربست هاي دقيق نياز دارد. اين گياه توسط هانس پيتر شيفر در آلمان رشد کرد که قبلاً سه بار رکورد را شکسته بود.

آفتابگردان انواع مختلفي دارد

رايج ترين و شناخته شده ترين گل آفتابگردان هليانتوس آنوس است. با اين حال، در واقع 70 گونه مختلف در خانواده هليانتوس وجود دارد که همگي بومي آمريکاي شمالي و مرکزي هستند. در کنار آفتابگردان زرد سنتي، انواع قرمز و سفيد نيز وجود دارد.
گل‌هاي آفتابگردان هميشه شکل معمولي را ندارند – برخي مانند آفتابگردان نارنجي آفتاب شکوفه‌هاي کرکي دارند.

حقايقي جالب که درباره گل آفتابگردان نمي دانستيد

خريد گل آفتابگردان

مراقبت از آفتابگردان

در حالي که گياه کوچک است، در اطراف ناحيه ريشه، حدود 7.5 تا 10 سانتيمتر از گياه، آبياري کنيد. براي محافظت از گياه، قرار دادن طعمه حلزون يا حلزون در اطراف ساقه ممکن است کمک کند.

پس از استقرار گياه، براي تشويق ريشه‌دهي عميق، به‌ندرت آبياري کنيد. مگر اينکه هوا به طور استثنايي مرطوب يا خشک باشد، هفته اي يک بار با چندين گالن آب آبياري کنيد.

گياهان را فقط به مقدار کم تغذيه کنيد. لقاح بيش از حد مي تواند باعث شکستن ساقه ها در پاييز شود. شما مي توانيد کود رقيق شده را به آب اضافه کنيد، هرچند از قرار دادن کود در نزديکي پايه گياه خودداري کنيد. ممکن است ايجاد يک خندق در دايره اي در اطراف گياه در حدود 45 سانتيمترکمک کند.

گونه ها و ارقام بلند نياز به حمايت دارند. چوب بامبو براي هر گياهي که داراي ساقه قوي و تک است و براي مدت کوتاهي نياز به حمايت دارد، انتخاب خوبي است.

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/MarriotKeziah3
https://www.pinterest.com/pin/937311741171370142/
https://express.adobe.com/page/G6jrSrNCRyO7k/
https://sites.google.com/view/citygol/home
https://onlineproofing.home.blog/2022/08/20/citygol/
https://marriotkeziah3.tumblr.com/
https://myspace.com/marriotkeziah3
تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 140 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:16

آموزش فوتبال تکى و ميکس

آموزش شرط بندي فوتبال ميکس و تکي بين آن دسته از نياز هاي کاربران وب سايت شرط بندي فوتبال است که توجه خاصي به سود آوري آن ها دارد. اين آموزش در حقيقت چيزي بيشتر از از يک نياز عادي بوده، زيرا که ميتوانيد با دريافت کمک از اطلاعات و تجربه فوتبالي خود سود هاي بسياري را داشته باشيد و نيز هيجان تماشاي بازي را چند برابر کنيد. در نتيجه با ما همراه باشيد زيرا که اين موضوع را براي شما به طور دقيق و مو شکافانه بررسي کرده ايم. شما هم پس از مطالعه مطلب موجود مي توايند شرط هايي حرفه اي را برقرار کنيد. در ادامه اين مقاله از چيتا بت همراه ما باشيد.

نحوه شرط بندي فوتبال ميکس و سيستمي

دو روش مطرح و رايج در آموزش شرط بندي فوتبال به شرح زير است:

  • آموزش شرط بندي فوتبال ميکسشما در اين روش بايد توجه داشته باشيد که مي توانيد تا سقف ? بازي را به صورت همزمان مي توانيد شرط بندي نماييد. اين يعني شما يک شرط داريد که مي تواند تا ? مورد را شامل شود. نکته مهم در مورد ضريب در اين روش مي باشد که ميانگيني از ضريب بازي هاي شما مي باشد. اين رقم به مراتب از ديگر گزينه هاي پيش روي شما مهم تر مي باشد. پس ساده از کنار آن ها گذر نکنيد چرا که تمامي کاربران حرفه اي ترجيح بر انتخاب روش ميکس را دارند.
  • آموزش شرط بندي فوتبال سيستمي :  يکي ديگر از روش هايي که به تازگي آموزش شرط بندي فوتبال در سايت ها از آن بهره مي بند روش سيستمي مي باشد. شباهت بالاي روش ميکس و سيستمي قابل شهود مي باشد و تنها تفاوت ممکن مربوط به جايي مي شود که شما با از دست دادن يک با چند گزينه مورد نظر کل شرط را از دست نمي دهيد و فقط با هر باخت ضريب شما کاهش پيدا مي کند.

 

نحوه پيش بيني فوتبال تکي

اين روش پيش پا افتاده ترين حالت براي آموزش پيش بيني فوتبال و البته برقراري شرط مي باشد که شما مي توانيد به صورت تک بازي بر روي يک مورد از 300 مورد موجود را براي خود انتخاب کنيد. اين روش تماما استاندارد مي باشد ولي عيبي که مربوط به عدم شرط بندي چند بازي به صورت همزمان مي باشد. شما بايد براي اين کار به صورت مجزا اقدام کنيد که خب با کمي دقت در آموزش شرط بندي در فوتبال مي توانيد پي ببريد که اصلا توجيح اقتصادي ندارد.

اما يک مشکل ديگر که در مورد اکثر سايت هاي پيش بيني صدق مي کند، امکان شرط بندي فقط تکي بر روي جزئيات مسابقات مي باشد.

 

بهترين روش افزايش سود در شرط بندي فوتبال چيست؟

يکي از مواردي که بايد در آموزش بازي شرط بندي فوتبال ذکر شود راه رسيدن به سود هاي بسيار بالا است. اين که با چه مواردي مي توان سود بهتر و بيشتر کسب نمود. يکي از مواردي که وجود دارد استفاده از فرم هاي پيش بيني فوتبال است. اين فرم ها به تاريخ روز براي پيش بيني هاي همان روز استفاده مي شود. بسياري از کاربران اين فرم ها را براي سود بيشتر مناسب مي دانند. هم چنين ربات هايي وجود دارد که به نام ربات هاي پيش بيني فوتبال است اين ربات ها نيز ممکن است به صورت کلاهبرداري باشد. بهتر است ببينيد ربات از چه سايتي است زيرا بسياري از افراد هستند که مي گويند اين ربات ها نتيجه دقيق را پيش بيني مي کنند و از اين طريق ربات ها را با قيمت بالا به کاربران مي فروشند در صورتي که هيچ تاثيزي ندارند.

 

شرط بندي ميکس يا سيستمي؟

شما بهتر است که براي بهتر شرط بندي کردن حتما آموزش شرط بندي فوتبال ميکس و يا سيستمي را دنبال کنيد و هر دوي آن را فرا بگيريد اما به صورت کلي در ميان اين دو نوع شرط بندي ميکس بسيار بهتر از سيستمي مي باشد زيرا که ضريب هايي که در شرط بندي ميکس ارائه مي گردد بسيار بالا است که نکته مهم در اين رابطه نيز اين است که ريسک شرط بندي مي کس بسيار بالا مي باشد و اگر ببخواهيد از آن استفاده کنيد مي توانيد با استفاده از فرم پيش بيني فوتبال اين ريسم را کم کنيد.

شرط بندي فوتبال چيتا بت

اين سايت شرط بندي کاربران را به خوبي آماده شرط بندي مي کند زيرا که به آن ها اجازه شرط بندي رايگان را به دفعات متعدد مي دهد و همين امر باعث مي شود تا کاربران قبل از آغاز شرط بندي هاي جدي خود تجربه هاي بسيار خوبي را کسب کنند که به صورت عملي بسياري از نکات مهم در شرط بندي فوتبالي را بيامورند و براي سودآوري بيشتر راهي را بيابند و البته اينگونه ميزان ضرر در ميان کاربران تازه وارد نيز بسيار کاهش مي يابد و به صورت کلي آموزش شرط بندي فوتبال در سايت بسيار بهتر و کارايي بيشتري را نيز دارد و توصيه ما هم کسب تجربه مي باشد.

 

 

معرفي يک استراتژي خوب در شرط بندي ميکس

براي اين که در شرط بندي ميکس برنده باشيد،

مي بايست نحوه شناسايي شرط هاي ارزشي را بياموزيد.

بيشتر کاربران به اين دليل شرط ميکس را انتخاب مي کنند

که: (معمولا ضريب برد تيم هاي قدرتمند مثل: منچستر يونايتد، رئال مادريد، يوونتوس و…) پايين مي باشد

و سود آنچناني ندارد، اما با شرط ميکس روي 4 تيم قدرتمند مي توان سود خوبي بدست آورد.

بنابراين اطلاعات ورزشي خود را بروز نگه داريد و از وضعيت تيم ها به خوبي

آگاه باشيد تا بتوانيد به درستي برد، باخت يا مساوي رويدادها را پيش بيني کنيد.

در آخر هم به شما توصيه مي کنيم تا در سايت هاي مشهور و معتبر ثبت نام کنيد

تا بتوانيد از بونوس هاي ويژه (طرح هاي تشويقي) سايت ها سهم

داشته باشيد و در صورت برد جايزه خوبي از طرف سايت دريافت کنيد.

سوالات متداول

  1. آيا راهي براي افزايش احتمال برد در شرط بندي فوتبال وجود دارد ؟

بله شما به دو روش کمک از سايت هايي تحليلي و همچنين خواندن ضريب مي توانيد نتيجه احتمالي يک مسابقه را تا حدودي پيش بيني کنيد.

  1. شرط بندي ميکس بهتر است يا تکي ؟

اگر بتوانيد آموزش درستي ببينيد و يک شرط ميکس خوب با ضريب بالا ببنديد، احتمال شما قادر خواهيد بود حداقل 10 برابر بيشتر سود کنيد.

  1. آيا پيش بيني فوتبال قطعي بوده و مي توان در آن پولدار شد ؟

خير؛ فوتبال يک ورزش غيرقابل پيش بيني بوده و هرگز نمي توان آن را به طور 100 درصد صحيح پيش بيني کرد. از همين رو هيچ قطعيتي در بردن شما وجود ندارد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 11:09

چگونه در شرط بندى فوتبال برنده باشيم؟

شرط بندي و يا پيش بيني فوتبال که از بهترين و پر طرفدارترين بازي هاي وبسايت هاي شرط بندي هستند، داراي استراتژي هايي مي باشد که با يادگيري آن ميتوان احتمال پيروزي خود را زياد کنيم. هر چند در صورتي که همه ترفندهاي شرط بندي فوتبال را هم بدانيم باز نميتوانيم به طور قاطع بگوييم که برنده هميشگي هستيم، چون قسمت زيادي از پيش بيني به شانس شما بستگي دارد.

شما وقتي که به طور زنده يا لايو به تماشاي مسابقات فوتبال مي نشينيد، تحليل و آناليز بهتري نسبت به پيش بيني پيش از بازي انجام خواهيد داد؛ زيرا در طول بازي شما مي توانيد از عملکرد تيم ها و شيوه بازيکن ها آگاه شده و پيش بيني بهتري داشته باشيد. همچنين شما در پيش بيني زنده ميتوانيد از ضرايت بهتري بهره ببريد؛ زيرا ضرايب در طول پيش بيني در حال تغيير مي باشد و نوسان حاصل کمک زيادي به سود نهايي شما مي کند.

چطور مي توانيم در شرط بندي فوتبال پيروز باشيم ؟

قطعا چيزي که مشخص است اين مي باشد که دليل اصلي موفقيت در شرط بندي مسابقات فوتبال، پيش بيني درست نتايج است. اگر دقت کرده باشيد، در سايت هاي پيش بيني و شرط بندي معتبر، بيش از ??? شرايط مختلف براي پيش بيني مسابقات فوتبال ارائه شده است. که عموما کاربران برد و باخت و تعداد گل ها را پيش بيني مي کنند.

کاربران حرفه اي که نتايج را به درستي پيش بيني مي کنند در واقع تحليلگران دقيق بازي هاي فوتبال هستند. شما به اين منظور لازم است که بازي ها فوتبال را با دقت بيش تري مشاهده کنيد و عملکرد تيم ها، بازيکن ها و مربي ها را در تقابل با تيم ها مختلف و شرايط متفاوت به خوبي آناليز کرده و بسنجيد. به اين شکل مي توانيد از اين اطلاعات براي شرط بندي بر روي شرايط مختلف استفاده کنيد. و نتايج را به صورت دقيق و درست پيش بيني کنيد. چرا که مشخصا نتايج بازي در اکثر موارد وابسته به قابليت و عملکرد تيم ها مي باشد.

دليل برتري پيش بيني زنده نسبت به پيش بيني قبل از بازي

علت برتري پيش بيني زنده نسبت به پيش بيني پيش از بازي اين است که در اين حالت شما اين امکان را داريد که بخشي از بازي ها را به صورت زنده مشاهده کنيد و روند و شرايط بازي ها را به همراه عملکرد تيم ها با توجه به اتفاقات به خوبي بسنجيد. و يک تحليل و آناليز دقيق تر نسبت به بازي داشته باشيد. و به اين شکل مشخصا مي توانيد نتيجه بازي را به صورت دقيق و درست تري پيش بيني کنيد. و نتايج بهتري دريافت نماييد.

همچنين در پيش بيني زنده از آن جايي که ضرايب دائما با توجه به روند و شرايط بازي تغيير مي کنند. شما با کمي دقت و بررسي مي توانيد بهترين زمان را براي ثبت شرط خود انتخاب کنيد.

 

پيروزي در شرط بندي فوتبال با عملکرد صحيح

به طور کلي براي برنده شدن در پيش بيني فوتبال بايد اطلاعات کاملي از فوتبال و شيوه هاي بازي آن داشته باشيد. عملکرد درست در پيش بيني فوتبال نقش بسزايي در احتمال موفقيت دارد. بنابراين براي موفقيت در مرحله اول بايد سايت هايي را انتخاب کنيد که داراي امکانات پيش بيني بيشتري باشد و امکان پيش بيني زنده و معرفي تيم هاي فوتبال و ليگ ها را داشته باشد.

چطور در شرط بندي فوتبال برنده حداکثر سود شويم؟

تا اين جاي مقاله راجع به اين که چگونه هميشه در شرط بندي فوتبال برنده شويم توضيح داديم. در اين بخش قصد داريم راجع به اين که چگونه در شرط بندي فوتبال برنده بيشترين سود ها باشيم صحبت کنيم. که خب مشخصا اين امر نيز يکي از مهم ترين اهداف کاربراني است که به دنبال کسب در آمد از طريق شرط بندي مي باشند. به اين منظور لازم است که راجع به دو مورد پر اهميت اطلاعات کافي داشته باشيد و از آن ها به بهترين شکل براي شرط بندي هاي موفق و پر سود استفاده کنيد:

  • مورد اولي که قصد داريم به آن اشاره داشته باشيم، به کار گيري روش هاي مختلف شرط بندي بر روي مسابقات فوتبال است. که شامل شرط بندي تکي، ميکس و سيستمي مي باشد. شما بايد با کاربرد و عملکرد هر يک از اين روش ها به خوبي آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد در شرايط مختلف از بهترين گزينه براي دريافت بهترين نتيجه استفاده کنيد.
  • مورد بعدي، در پاسخ به سوال ” چگونه در شرط بندي فوتبال برنده بيش ترين سود باشيم” توجه به استراتژي شرط بندي فوتبال است. در واقع کاربران حرفه اي همواره براي موفقيت در شرط بندي از استراتژي هاي مختلفي استفاده مي کنند. که به اين منظور شما بايد استراتژي هاي مختلفي بلد باشيد و با کاربرد آن ها اشنايي داشته باشيد. تا بتوانيد از بهترين روش براي ثبت شرط بندي استفاده کنيد.

سايت شرط بندي معتبر قدم اول براي اينکه چگونه در شرط بندي فوتبال برنده باشيم؟

کاربراني که قصد فعاليت در سايت‌ هاي شرط‌ بندي به‌ خصوص در قسمت پيش‌ بيني بازي‌ هاي فوتبال را دارند بايد آموزش‌ هاي لازم در اين زمينه را ديده باشند تا بتوانند به‌ راحتي بازي کنند و سود بدست بياورند. علاوه بر اين بايد حتما سايت مناسبي را انتخاب کنند تا سود کنند که به همين دليل ما سايت‌ چيتا بت را به شما پيشنهاد مي کنيم.

در سايت چيتا بت افزون بر پيش‌ بيني بازي‌ هاي ورزشي مثل فوتبال، بازي‌ هاي ديگر مثل واليبال، بسکتبال و … هم انجام مي‌ شود. افرادي که در اين سايت‌ پيش بيني اين بازي‌ ها را انجام مي‌ دهند بسيار حرفه‌ اي هستند. کاربران حرفه‌ اي اين سايت از بونوس ها و امکانات ديگر اين سايت استفاده مي‌ کنند تا بتوانند درآمد خود را افزايش بدهند. اين سايت به دليل ارائه عالي ترين امکانات توانسته نظر کاربران حرفه اي را به خود جذب کند و انتخاب اين سايت ها را در اولويت شان قرار مي دهند.

 

شناسايي کامل تيمي که روي آن شرط بندي مي کنيد

براي داشتن يک پيش بيني خوب روي فوتبال بايد کاربران تيم‌ هاي فوتبال را به خوبي آناليز کنند. براي موفق بودن در پيش‌ بيني فوتبال بايد اطلاعاتتان از آن تيمي که روي آن شرط مي‌ بنديد بالا باشد تا بتوانيد بهترين شرط را انجام بدهيد و مهم تر از همه اين است که روي تيم مورد علاقه خود شرط‌ بندي انجام ندهيد زيرا به دليل علاقه و طرفداري تيم مورد نظرتان نمي‌ توانيد درست شرط ببنديد ممکن است تيم شما در بازي‌ هاي مختلف ببازد و شما به خاطر تعصبي که روي آن تيم داريد شرط‌ بندي کنيد و پول خود را از دست بدهيد.

بيشتر: https://cheetabetfarsi.com/

دقت به آمار و ارقام تيم ها در بازي هاي پيشين

قبل از انجام شرط بندي بر روي يک تيم فوتبال حتما بازي هاي قبلي آن را بررسي کنيد و آمار برد و باخت و افتخارات تيم را بدست آوريد. به عنوان مثال با بررسي تيم هاي سوئدي مي فهميد که بهترين تيم در ليگ دسته‌ اول سوئد که کاربران مي‌ توانند بر روي آن شرط‌ بندي‌ هاي مطمئني انجام بدهند، تيم مالمو مي‌ باشد. تيم مالمو به دليل اين‌ که عنوان قهرمان برتر ليگ را به دست آورده است مي تواند پيشنهاد خوبي براي شرط بندي باشد.

مالمو توانست تا هفتاد درصد مسابقات خود را در فصل قبلي برنده شود و فقط در سي بازي توانست شصت امتياز کسب کند و با ميانگين دو امتياز در هر بازي آماري فوق‌ العاده براي خودش رقم زده‌ است. با توجه به بررسي‌ ها و تحقيق‌ هايي که انجام‌ شده است پيشنهاد براي اين‌ که بهترين شرط‌ بندي داشته باشد به روي تيم مالمو مي‌ باشد که به‌ عنوان اولين تيم برتر ليگ سوئد است. تيم بعدي‌ که مي‌ توانيد روي آن شرط‌ بندي پر سودي را انجام بدهيد تيم ماهاربي مي‌ باشد که در فصل‌ هاي قبلي آمار خوبي را از خود به‌ جاي گذاشته‌ است.

چطور در شرط بندي فوتبال برنده هميشگي باشيم؟

در اين مطلب مي آموزيم که چگونه در شرط بندي فوتبال برنده هميشگي باشيم. شرط بندي کردن از دوران بسيار دور، يکي از سرگرمي هاي بزرگسالان بوده است. همچنين بسياري از افراد از همين طريق امرار معاش مي کنند. اگر در شرط بندي روي فاکتور شانس تکيه نکنيد و حوصله کافي براي يادگيري داشته باشيد، خواهيد ديد که هميشه مي توانيد برنده باشيد. در ادامه بيشتر صحبت مي کنيم.

راز برنده شدن در شرط بندي فوتبال چيست؟

اول از همه چيز، بايد بگوييم که شما نمي توانيد خود به خود يک بت باز حرفه اي شويد. شما بايد اصول را بدانيد. اصول هميشه ساده هستند، اما افراد فکر مي کنند باز چيزهاي بسيار پيچيده اي رو به رو هستند. برخي شروع نکرده نااميد مي شوند. برخي هم به علت اشتباهات مکرر از شرط بندي کردن نااميد مي شوند. آنچه که بايد بدانيد اين است که مانند تمام کارهاي ديگر شرط بندي هم به مرور آسان مي شود.

 

شما نبايد به حرف هاي پيچيده قماربازها معروف گوش کنيد. شما نبايد با ديدن يک سري استراتژي هاي پيچيده نااميد شويد. شما بايد بدانيد که هميشه اصول ساده باعث برنده شدن شما مي شوند. اين اصول شناخت کافي از حوزه شرط بندي مورد نظرتان مي باشد. چه در ورزش و چه در کازينو آنلاين، شما اول بايد بدانيد که در کدام رشته و کدام بازي بهتر عمل مي کنيد.

به کدام رشته ورزشي علاقه داريد؟

در شرط بندي ورزشي، شما اول بايد علاقه خود را پيدا کنيد. آيا به فوتبال علاقه داريد؟ به واليبال يا بوکس؟ اشکالي ندارد. شما مي توانيد در تمام اين رشته ها شرط بندي کنيد. اما اگر در رشته اي شرط ببنديد که اطلاعاتي درباره آن نداريد و اخبار آن را دنبال نمي کنيد، نبايد انتظار داشته باشيد که برنده شويد. بنابراين اول از همه درمورد رشته مورد علاقه خود اطلاعات کافي داشته و هميشه بروز باشيد.

اهميت داشتن اطلاعات بروز در شرط بندي فوتبال

شما بايد از نقل و انتقالات بازيکنان يا وضعيت و سابقه ورزشکاران مورد علاقه تان با خبر باشيد. اينگونه هميشه خواهيد دانست که هر ورزشکار در يک بازي چگونه عمل خواهد کرد. دنبال کردن اخبار شرط بندي و خواندن مقالات تحليلگران در رشته هاي مختلف هم کمک بسيار زيادي به شما مي کند. فکر مي کنيد مشاوران شرط بندي چه مي کنند؟ آنها هم همين اخبار و رويدادها را آناليز مي کنند.

شرط بندي ميکس بهتر است يا سيستمي؟

در آموزش شرط‌ بندي فوتبال ميکس حداقل کاربر مي تواند دو انتخاب داشته باشد و هيچ محدوديتي براي حداکثر تعداد انتخاب وجود ندارد. اين نوع شرط‌ بندي براي پيش‌ بيني نتايج مسابقات فوتبال بسيار ساده مي‌ باشد و ضريب شرط ميکس از حاصل‌ ضرب تک‌ تک انتخاب‌ هاي به دست مي آيد. در شرط‌ بندي سيستمي کاربر با توجه به نوع انتخاب سيستم اجازه خطا دارد بطور مثال در شرط ?/? به شما اجازه يک خطا داده مي‌ شود.

بيشتر: بت فوروارد بتفوروارد http://betsforward.com

شما در صورتي برنده پيش بيني سيستمي خواهيد شد که پيش‌ بيني شما حداقل در دو مورد از سه مورد صحيح باشد و اين‌ گونه مي توانيد سود حاصل از انتخاب‌ هاي خود را در حساب کاربري مشاهده کنيد. البته به اين نکته نيز توجه کنيد که اگر تمام ميکس ها درست باشد برنده مبلغ بيشتري خواهيد بود. پس مي توان گفت که شرط بندي ميکس بهتر است چون ضريب هاي بالاتري را به کاربران ارائه مي کند اما بايد توجه کنيد که ريسک اين روش بسيار زياد است. کاربران بايد بدانند که با استفاده از فرم پيش بيني فوتبال مي توانند اين ريسک را هم کمتر کنند.

 

ربات پيش بيني فوتبال

ربات هاي مي توانند در پيش بيني فوتبال بهترين استراتژي را در اختيار کاربران قرار دهند و کاربراني که از اين ربات استفاده مي نمايند تمرين خوبي براي يادگيري استراتژي هاي متنوع مي باشد.

کاربران پيش بيني فوتبال مي توانند با دانلود اين ربات ها احتمال برد خود را افزايش دهند؛ زيرا گاهي اين ربات ها بجاي کاربران پيش بيني مي کنند و در اکثر مواقع پيش بيني هاي خوبي دارند. ربات ها در کنار تجربه و مهارت کاربران احتمال برد را بيشتر مي کند.

دستيار جديد صوتي مايکرو سافت کمک زيادي در شرط بندي هاي ورزشي شما مي کند؛ زيرا اين سيستم تعداد گل ها و برد و باخت را در کنار شرايط آب و هوايي منطقه بازي در نظر مي گيرد و کمک زيادي به شما مي کند؛ اما به طور کلي اين نرم افزارها هرگز به طور قطعي نمي توانند موفقيت کسب کنند. بنابراين کابران بايد خود با مهارت و زيرکي به پيش بيني فوتبال بپردازند.

نحوه تنظيم فرم شرط بندي فوتبال

حالا نوبت مي رسد به تنظيم يک فرم شرط بندي. شما مي توانيد يک شرط بندي تکي داشته باشيد يا اينکه بر روي چند بازي به طور همزمان شرط بندي کنيد. در فرم هاي ترکيبي، ضريب ها در هم جمع شده و مبلغ بالاتري برنده مي شويد اما يک اشکال هم دارد. تمام شرط هاي شما بايد موفقيت آميز باشند. اگر حتي يک بازي خراب شود، تمام فرم شما از دست مي رود.

سوالات متداول

چگونه در شرط بندي فوتبال برنده برد تضميني باشيم؟

هيچ گاه نمي توان شاهد برد تضميني و صد در صدي در تمامي موارد بود. اما مي توان ميزان برد ها را بسيار افزايش داد.

بهترين استراتژي براي موفقيت در شرط بندي فوتبال چيست؟

هر يک از استراتژي ها، در شرايط مختلف کاربرد دارند. که شما به اين منظور بايد با استراتژي هاي مختلف و کاربرد هاي آن ها آشنايي داشته باشيد.

بهترين روش براي ثبت شرط بندي کدام است؟

به طور کلي شرط بندي ميکس بيش ترين سود را براي شما به همراه دارد ولي همواره بهترين گزينه نيست.

بهترين سايت شرط بندي فوتبال کدام است؟

پيشنهاد ما به شما، سايت شرط بندي چيتا بت است.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 11:06

کلاکينک (Cloaking) چيست؟

Cloaking يک تکنيک کلاه سياه است که به بازديدکنندگان وب سايت نسخه اي متفاوت از خزنده هاي موتورهاي جستجو را نشان مي دهد.

 

هدف از پنهان سازي اين است که تا حد امکان متن را در کد منبع موتورهاي جستجو قرار دهيم تا به رتبه هاي بهتر در SERP دست يابيم. اگر يک ربات هنگام خزيدن يک صفحه، پنهان‌کاري را تشخيص دهد، مي‌تواند منجر به حذف وب‌سايت از فهرست مربوطه Bing، Google و Co شود.

 

پس زمينه cloaking موتورهاي جستجو

 

برخلاف بازديدکنندگان انساني يک وب‌سايت، خزنده‌هايي مانند ربات Google فقط مي‌توانند تصاوير و فايل‌هاي ديگر را به ميزان محدودي بخوانند. متن منبع مهدي نجاري هنوز به عنوان مبنايي براي تجزيه و تحليل يک صفحه عمل مي کند.

بنابراين براي يک موتور جستجو، يک وب سايت هميشه در ابتدا به عنوان يک سند متني ارائه مي شود. تکنيک پنهان سازي سعي مي کند از اين ضعف خزنده با استفاده از کد منبع يک وب سايت با محتواي مرتبط سوء استفاده کند.

 با اين حال، بازديدکنندگان انساني متوجه اين غني‌سازي متن مبدا نمي‌شوند، زيرا عناصر متن در قسمت جلويي نمايش داده نمي‌شوند. در آلماني، "to cloak" نيز به معناي "پوشش" يا "ماسک" است. در نتيجه، وب مسترهايي که از cloaking استفاده مي کنند، محتواي خاصي را از کاربران پنهان مي کنند.

 

 

انواع رايج کلاکينگ

 

          تحويل IP

            محتواي نمايش داده شده يک وب سايت به آدرس IP بازديد کننده يا ربات بستگي دارد. وب مستر z را بشناسيد. ب. آدرس IP استاندارد يک خزنده، آنها مي توانند محتواي بهينه شده اي را ارائه دهند که بازديدکنندگان انساني نمي توانند آن را ببينند. موفقيت اين تاکتيک کلاه سياه مبتني بر اين واقعيت است که ربات هاي موتورهاي جستجو هميشه از طريق يک آدرس IP ثابت به سايت دسترسي دارند. با اين حال، اکثر ارائه دهندگان امروزه از تغيير آدرس IP استفاده مي کنند.

 

          تحويل نام نماينده

            هنگام دسترسي به اينترنت از برنامه هايي استفاده مي کنيم که هر کدام نام خود را دارند، نام عامل. به اصطلاح Agent Name Delivery اکنون مي تواند براي تجزيه و تحليل اينکه آيا خزنده يا کاربر انساني در حال دسترسي به وب سايت است استفاده مي شود.

 اگر تشخيص داده شود که عنکبوت است، مي توان صفحات متني ويژه اي را تحويل داد. براي جلوگيري از اين تکنيک پنهان سازي، بسياري از ارائه دهندگان نام عامل ربات هاي خود را با نام مرورگرهاي معمولي، به عنوان مثال، «تبديل» مي کنند. به عنوان مثال Mozilla/5.0.

          

متن سفيد در پس زمينه سفيد

            سئوکاران کلاه سياه براي مدت طولاني با متن سفيد روي پس زمينه سفيد کار کرده اند. اين روش هرزنامه محتوا را مي‌توان به عنوان پنهان‌کاري نيز ناميد، حتي اگر به بازديدکنندگان و خزنده‌ها نسخه مشابهي نشان داده شود. اما اين واقعيت که نوشته‌ها روي پس‌زمينه‌اي با همان رنگ پنهان يا "پوشانده شده" هستند، اصطلاح "پوشش" را در گسترده‌ترين معناي ممکن مي‌سازد.

          Cloaking به عنوان يک تکنيک هرزنامه که توسط هکرهاي جنايتکار استفاده مي شود

            پنهان‌کاري نام عامل يا پنهان‌کاري از طريق تحويل IP (زماني که IP خزنده‌ها مشخص باشد) توسط هکرهاي جنايتکار نيز استفاده مي‌شود. آنها کنترل يک وب سايت را در دست مي گيرند و کد منبع را تغيير مي دهند تا ربات ها نسخه متفاوتي از صفحه را ببينند.

 در اين نسخه از صفحه که براي کاربران انساني قابل مشاهده نيست، هکرها انبوهي از پيوندهاي هرزنامه را به پروژه هاي خود، عمدتاً در زمينه قمار، پورنوگرافي يا وام تعبيه مي کنند. هر کسي که متوجه مي شود وب سايت خود هک شده است بايد فوراً اقدام کند، در غير اين صورت خطر حذف شدن از فهرست موتورهاي جستجو را دارد.

 

 

Cloaking – موارد مرزي

 

هميشه لازم نيست از پنهان کاري صرفاً براي دستکاري نتايج موتورهاي جستجو استفاده شود. موارد زيادي وجود دارد که به عنوان مثال. ب. ربات گوگل نسخه متفاوتي از يک وب سايت را نسبت به بازديدکنندگان انساني مي بيند.

 

  • انيميشن هاي فلش: بسياري از وب سايت ها قبلاً با انيميشن هاي فلش کار مي کردند زيرا بايد به بازديدکنندگان صفحه اي از نظر بصري جذاب نشان داده شود. با اين حال، خواندن اطلاعات موجود در فايل هاي فلش براي ربات هاي موتورهاي جستجو دشوار يا غيرممکن بود. در کد منبع، آنها فقط مي‌توانستند ببينند که يک برنامه فلش در حال بارگذاري است، اما نه محتواي آن.
  • متن روي تصاوير: طراحان گرافيک و طراحان وب معمولا چيدمان هاي بسيار جذابي به خصوص براي بنرها و تصاوير محصولات ارائه مي دهند. با اين حال، موتورهاي جستجو فقط مي توانند تصاوير را بر اساس تگ هاي alt يا برچسب هاي عنوان و محتواي اطراف تصاوير تجزيه و تحليل و اختصاص دهند. بنابراين اگر مي خواهيد محتوا را از عنکبوت هاي موتورهاي جستجو مخفي کنيد، مي توانيد اين کار را روي تصاوير انجام دهيد. بسياري از سئوکاران از اين تاکتيک استفاده مي کنند به عنوان مثال. ب- رد صفحات ماهواره اي خود را پنهان کرده و از نمايه شدن آنها جلوگيري کنند. زيرا با مقايسه آثار وب سايت هاي مختلف، يک شبکه پيوند مي تواند به شما کمک کند. افشا شود.
  • عناصر CSS با "نمايش هيچ": به دليل ناآگاهي، بسياري از اپراتورهاي وب سايت از تنظيمات پيش فرض CMS خود استفاده مي کنند. ممکن است تنظيمات برخي از عناصر CSS آنها را از کاربران cloaking کند. اين اغلب در مورد جعبه هاي محتواي استفاده نشده صدق مي کند. محتوا همچنان براي موتورهاي جستجو قابل خواندن است، حتي اگر عنصر CSS با ويژگي "نمايش هيچ" علامت گذاري شده باشد.

 

چه چيزي توسط موتورهاي جستجو به عنوان هرزنامه cloaking در نظر گرفته نمي شود؟

 

با هدف گذاري جغرافيايي، خروجي محتوا با تعيين مکان کاربر دسترسي کنترل مي شود. با اين حال، از آنجايي که اين معياري است که راحتي کاربر را افزايش مي دهد، به عنوان مثال. به عنوان مثال، اگر به افرادي که در فرانسه زندگي مي کنند نسخه فرانسوي زبان يک وب سايت شرکتي ارائه شود، هدف گذاري جغرافيايي از طريق پرس و جو IP به عنوان پنهان کاري دستکاري در نظر گرفته نمي شود.

 همين امر در مورد تحويل عامل کاربر هنگامي که براي نمايش يک وب سايت بهينه شده براي تبلت ها و تلفن هاي هوشمند به کاربران داراي دستگاه هاي تلفن همراه استفاده مي شود، صدق مي کند. همچنين به طور کلي بي ضرر در نظر گرفته مي شود اگر عوامل موتور جستجو URL بدون شناسه جلسه ارسال شوند.

 

نکاتي براي وب مسترها و سئوکاران

 

اگر مي‌خواهيد خطر طبقه‌بندي شدن به‌عنوان هرزنامه‌ها يا فهرست نشدن ديگر توسط Google، Bing و Co به دليل پنهان‌کاري را رد کنيد، بايد وب‌سايت‌هايي را ارائه دهيد که محتواي يکساني را هم به کاربران انساني و هم براي خزنده‌ها ارائه مي‌دهند. اگر از تصاوير استفاده مي شود، بايد استفاده شود

. برچسب هاي لازم براي توضيحات ارائه شود تا موتورهاي جستجو نيز بتوانند اين محتوا را از نظر موضوعي مناسب نمايه کنند. اساساً، هر سئو بايد اطمينان حاصل کند که تمام امکانات را براي ارائه محتواي بهينه، هدف‌مدار، مرتبط با موضوع و منحصر به فرد به کاربران و ربات‌ها انجام مي‌دهد.

 

نکته عملي: براي بررسي اينکه کدام محتوا به عنوان مثال. به عنوان مثال، آنچه ربات گوگل مي بيند، سئوکاران و مديران وب سايت مي توانند از ابزار Fetch as by googlebot رايگان در Google Webmaster Tools استفاده کنند. پيش نياز اين يک حساب کاربري معتبر گوگل و ثبت نام سايت مربوطه براي WMT است.

 

https://www.pubpub.org/user/lacy-raley

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://kabodseo.ir

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/LacyRaley2

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/LacyRaley2

https://tcgschool.edu.in/members/lacyraley2/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/LacyRaley2

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2930412-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin79

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:20

نتيجه جستجو در سئو

نتايج جستجو، نتايج يک موتور جستجو در نتيجه جستجوي جستجو توسط کاربران مهدي نجاري است.

به ليست هاي آماري، صفحات نتايج موتور جستجو يا به اختصار SERP نيز گفته مي شود. چنين فهرست نتايجي شامل نتايج جستجوي ارگانيک و همچنين بازديدهاي جستجوي پولي است.

 

در حالي که بازديدهاي جستجوي پولي در يک حراج تبليغاتي بي‌درنگ انجام مي‌شود، نتايج جستجوي ارگانيک بر اساس محاسبه الگوريتم‌هاي موتور جستجو است. يکي از اهداف سئو، کسب رتبه هاي برتر در جستجوي ارگانيک است.

 

نتايج جستجو چگونه ايجاد مي شوند؟

 

نتايج جستجوي گوگل و SERPهاي موتورهاي جستجوي ديگر به دو شرط نياز دارند: خزيدن و نمايه سازي. گوگل و ساير موتورهاي جستجو ابتدا بايد محتواي احتمالي را بررسي کنند.

 موتورهاي جستجوي اينترنتي براي اين منظور از به اصطلاح ربات ها استفاده مي کنند. اين برنامه ها دائماً در وب براي يافتن محتواي جديد جستجو مي کنند. اين يک کار بسيار گسترده است، زيرا به هر حال، اکنون چندين ميليارد وب سايت با صفحات فرعي ديگر وجود دارد.

 

ربات‌ها در کار خود پيوندهاي موجود به وب‌سايت‌هاي جديد و همچنين پيوندهاي درون صفحات وب را دنبال مي‌کنند. به محض بازديد از يک وب سايت، محتوا ايندکس مي شود. نمايه سازي به اين معني است که روبات هاي موتورهاي جستجو بخش هاي ضروري URL را ذخيره مي کنند.

 اين شامل متون و همچنين تصاوير و تاريخ آخرين بازديد است. علاوه بر اين، اندازه فايل، فرمت فايل هاي مورد استفاده يا اطلاعات ديگر را مي توان "کش" کرد.

 به محض انجام يک پرس و جو توسط کاربران، موتور جستجو به اين فهرست دسترسي پيدا مي کند. به محض وارد کردن عبارات جستجو، موتور جستجو به فهرست دسترسي پيدا مي کند و پيشنهادات مناسب را ارائه مي دهد يا ورودي جستجو را تکميل مي کند. گوگل همچنين اين تابع را "پيشنهاد گوگل" مي نامد.

 

درخواست جستجو مي تواند به صورت متن يا ورودي صوتي باشد. سپس الگوريتم ها از عوامل مختلفي براي محاسبه ميزان مرتبط بودن محتواي ذخيره شده در رابطه با عبارت جستجو استفاده مي کنند. علاوه بر اين، عوامل ديگري مانند مکان کاربر يا جستجوهاي قبلي در خروجي نتايج نقش دارند.

 

هوش مصنوعي براي توليد نتايج جستجو

 

در اکتبر 2015، گوگل اعلام کرد که از هوش مصنوعي (AI) براي توليد بازديدهاي جستجوي ارگانيک استفاده خواهد کرد. اين الگوريتم ويژه "RankBrain" نام دارد و امروزه يکي از سيگنال هاي مرکزي رتبه بندي است. ويژگي خاص اين الگوريتم اين است که خودآموز است. قادر به تفسير پرس و جوهاي جستجوي بي سابقه و ارائه نتايج مناسب است.

 

 

اجزاي SERP

 

نتايج يک موتور جستجو نيز قطعه قطعه ناميده مي شود. اينها در درجه اول عنوان، توضيحات و URL هستند. اگر کاربران بر روي چنين قطعه اي کليک کنند به وب سايت مورد نظر مي آيند.

 

Google اکنون قطعاتي را با تصاوير و ساير اطلاعات اضافي مانند رتبه‌بندي نمايش مي‌دهد. در اين مورد، ما از "قطعات غني" صحبت مي کنيم. براي نمايش اين داده هاي اضافي، گوگل از نشانه گذاري استفاده مي کند. اينها اضافاتي به کد منبع HTML هستند که ماشين‌ها را قادر مي‌سازند داده‌هاي ساختاريافته را بخوانند و پردازش کنند.

 

بازديدهاي جستجوي پولي به‌عنوان يک آگهي علامت‌گذاري مي‌شوند، دو نوع نتيجه پولي وجود دارد - تبليغات تبليغاتي و آگهي‌هاي فهرست محصول.

نتايج پرداخت شده نتيجه الگوريتم ها، نمايه سازي و خزيدن نيستند. شرکت ها براي ظاهر خود به ارائه دهندگان موتورهاي جستجو پول پرداخت مي کنند. اين اقدامات بخشي از بازاريابي موتورهاي جستجو هستند و به آنها تبليغات موتور جستجو نيز مي گويند. برنامه تبليغاتي مربوطه Google Ads نام دارد.

 

موتورهاي جستجو از عبارت جستجو براي تصميم گيري در مورد اينکه آيا و چه تعداد تبليغات پولي در مقابل بازديدهاي جستجوي ارگانيک قرار دهند استفاده مي کنند. علاوه بر اين، اين فضا توسط ساير محصولات خود نيز اشغال شده است.

 

نمودار زير برخي از عناصر موجود در بسياري از نتايج جستجوي گوگل را نشان مي دهد. اين شامل بازديدهاي جستجوي پولي (PLA)، نقشه‌هاي گوگل شامل قطعه‌هاي غني، در اين مورد رتبه‌بندي با ستاره و به دنبال آن اخبار، تصاوير و ويديوها مي‌شود. اين موارد متعلق به جستجوي جهاني است.

 

طرح تکه‌هاي معمولي را مي‌توان از روي گرافيک نيز خواند: عنوان آبي، نشاني اينترنتي سبز و توضيحات سياه و خاکستري است.

 

نتايج جستجو هميشه براي همه کاربران يکسان نيست

 

نتايج جستجو ممکن است بسته به نوع يا زمينه درخواست جستجو متفاوت باشد. اساساً نمايش SERP ها به عوامل مختلفي بستگي دارد:

 

مکان کاربر: بسته به جايي که کاربران درخواست جستجو را انجام مي دهند، نتايج مربوطه نمايش داده مي شود ("جستجوي محلي").

 

نوع هدف جستجو: اگر موتور جستجو قصد خريد را تعيين کند، مثلاً از طريق يک کلمه کليدي به اصطلاح معامله، نتايج جستجو بر اين اساس تنظيم مي شوند.

 

وضعيت کاربر: براي مثال، اگر کاربران وارد گوگل يا موتور جستجوي ديگري شده باشند، نتايج جستجو گوگل بر اساس پرس و جوها يا ترجيحات جستجوي قبلي آنها تنظيم و شخصي سازي مي شود.

 

سابقه جستجو: هنگامي که کاربران در اينترنت جستجو مي کنند، مرورگر اين ورودي را ذخيره مي کند، به عنوان مثال از طريق کوکي ها. موتورهاي جستجو مي توانند به اين ورودي ها دسترسي داشته باشند و SERP ها را بر اساس آن تراز کنند. اگر جستجو از قبل در مرورگر نصب شده باشد، اين داده ها نيز مي توانند در مرورگر ذخيره شوند.

 

دستگاه پاياني: اگر کاربران وب را با گوشي هوشمند جستجو کنند، گاهي اوقات نتايج متفاوتي نسبت به جستجوي وب با رايانه روميزي دريافت مي کنند.

 

ليست نتايج به موتور جستجوي مربوطه بستگي دارد

 

معمولاً فقط چند تفاوت در SERP موتورهاي جستجوي وب معمولي مانند گوگل، بينگ يا ياهو وجود دارد. حتي ارائه دهندگان جستجوي جايگزين مانند DuckDuckGo يا Yandex نيز ظاهري مشابه دارند. با اين حال، ليست نتايج ممکن است بسته به نوع جستجو متفاوت باشد. به عنوان مثال، نتايج جستجوي تصوير متفاوت از نتايج جستجوي ويديو در YouTube به نظر مي رسد.

 

 

ارتباط بين نتايج جستجو و سئو

 

يکي از اهداف بهينه سازي موتورهاي جستجو دستيابي به رتبه بندي بالاترين حد ممکن در نتايج جستجوي ارگانيک با يک وب سايت است. از آنجايي که کاربران معمولاً فقط به نتايج جستجوي برتر نگاه مي کنند، وب سايت هايي با عبارات جستجوي مرتبط بايد در آنجا فهرست شوند.

 

براي اينکه يک وب سايت به رتبه هاي خوبي برسد، براي مثال گوگل صدها فاکتور مختلف رتبه بندي را در نظر مي گيرد. اين موضوع علاوه بر محتواي باکيفيت و مرتبط، کيفيت و تعداد لينک هاي دريافتي و همچنين اعتماد سايت را نيز شامل مي شود. عوامل فني مانند سرعت بارگذاري، بهينه سازي موبايل يا خزيدن نيز به رتبه بندي بهتر کمک مي کنند.

 

در حالي که مديران وب سايت ها و شرکت ها از بهينه سازي درون صفحه براي بهينه سازي تمام جنبه هاي مرکزي وب سايت استفاده مي کنند، بهينه سازي خارج از صفحه نقشي در ايجاد بک لينک دارد.

 

 

https://www.pinterest.com/pin/879890845922171675/

https://www.linkedin.com/feed/update/u:li:activity:6957941661431721984/

https://express.adobe.com/page/dwVdFLn1T2OIF/

https://sites.google.com/view/kabodseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/07/27/kabodseo/

https://lacyraley2.tumblr.com/

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1552175912724353024

https://myspace.com/lacyraley2

https://disqus.com/by/lacyraley2/about/

https://en.gravatar.com/lacyraley2

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:18

رابطه نامشروع در کرج

رابطه نامشروع تعريف مشخصي دارد و آن اين است که اگر مرد و زني با هم زن و شوهر نباشند ولي رابطه جنسي با هم داشته باشند، رابطه نامشروع را انجام داده‌اند. در حقيقت اين رابطه در بسياري از کشورهاي جهان رخ مي‌دهد، ولي در ايران به دليل قوانين اسلامي اين مورد جرم تلقي مي‌شود.

تفاوت زيادي ببين رابطه نامشروع و زنا وجود دارد. با اين حال ما مي‌خواهيم در اين مقاله رابطه نامشروع در کرج را بررسي کنيم و جزيياتش را نيز مورد بررسي قرار دهيم پس تا انتها با ما همراه باشيد.

چه تفاوتي ميان رابطه نامشروع و زنا وجود دارد؟

به طور کلي رابطه نامشروع، به رابطه‌اي گفته مي‌شود که در آن زن و مرد بدون هيچ محرميتي با هم رابطه جنسي برقرار مي‌کنند و نسبت به هم علاقه نيز دارند.

ولي در زنان بيشتر زور مورد توجه قرار مي‌گيرد. در رابطه نامشروع نيز عمل دخول صورت مي‌گيرد که مجازات نيز دارد و بيشتر استان‌ها مثل شهر کرج مجازات رابطه مشروع را ?? ضربه شلاق تعيين کرده‌اند ولي در مورد زنا اين مورد از اعدام تا سنگسار را نيز شامل مي‌شود.

چه افرادي رابطه نامشروع را در کرج انجام مي‌دهند؟

با توجه به اين که به عصر تکنولوژي بيشتر نزديک مي‌شويم ديگر افراد بدون توجه به هيچ سنتي بسياري از کارهايي که بخواهند را انجام مي‌دهند به خصوص جواناني که در دهه‌هاي جديد به دنيا آمده‌اند زياد درگير سنت نيستند و مي‌خواهند خودشان را قاطي دنياي مدرن بکنند.

البته اين مورد فقط مختص بچه‌هاي دهه جديد نيست و حتي افراد ديگري نيز انجام مي‌دهند. مهم‌ترين نکته در خصوص رابطه نامشروع اين است که افراد نسبت به هم عشق و علاقه دارند و اين عشق علاقه‌شان در نظر آنها عنصري ادامه دار خواهد بود.

چگونه جرم رابطه نامشروع اثبات مي‌شود؟

در خصوص اثبات رابطه نامشروع بسياري از موارد بايد مورد بررسي قرار گيرند، به عنوان مثال اگر فرد درگير رابطه نامشروع باشد بيشتر قاضي مدارکي را ملاک قرار مي‌دهد که اطلاعات زيادي در مورد رابطه نامشروع را آشکار سازد. امروز با پيشرفت علم  و فناوري ديگر اثبات اين موارد آسان شده است.

ولي رابطه نامشروع فقط منوط براي ارتباط جنسي و سکس نيست، حتي مواردي مثل رابطه نامشروع تلفني و يا سکس چت، و اين جور موارد نيز جرم خودشان را دارند و بر مبناي مواد ??? و ??? نيز اين جرائم با توجه به نظر قاضي بررسي مي‌شود.

در اينجا بايد نکته‌اي را بگوييم که، وقتي دو نفر با هم ارتباط جنسي برقرار مي‌کنند، رضايتي بين دو طرف حاکم است که طرفين را به رابطه جنسي سوق مي‌دهد و هيچ زوري اينجا نيست. ولي در زنا اين‌گونه نخواهد بود. در برخي مواقع برخي آقايان و خانم‌ها که رابطه نامشروع در کرج انجام مي‌دهند نيز دچار مشکلاتي مي‌شوند، مثلاً آقايي با خانمي رابطه جنسي برقرار مي‌کند و از اين موضوع سو استفاده مي‌کند و خانمي با آقايي رابطه جنسي برقرار مي‌کند و باز هم خانم در اينجا سعي بر اذيت آقا را دارد.

اين جور موارد استثنا هستند و اگر در اين موارد هم آقا و خانم از هم شکايت کنند اين امر در حکم رابطه نامشروع تلقي مي‌شود که برخي موارد باعث به انجام چنين کارهايي خواهند شد و حق السکوت يکي از آنها مي‌باشد.

رابطه نامشروع

رابطه نامشروع

چه مصاديقي براي جرم رابطه نامشروع در استان البرز وجود دارد؟

مصاديق مربوطه به جرم رابطه نامشروع در استان البرز به صورت زير است. اگر ? شاهد زنان و يا رابطه نامشروع را ببينند و ? مرتبه اقرار داشته باشند مجازات دارد. اگر دو مرد و يا زن در زير يک پتو و يا پوشش قرار بگيرند جرم خواهد داشت.

اگر زن و مرد همديگر را ببوسند و در اين امر شهوتي باشد اين امر هم جز رابطه نامشروع تلقي مي‌شود. اگر زنان در يک مکاني حجاب نداشته باشند و در عموم قرار بگيرند نيز جز اين مورد حساب مي‌شود. ايجاد مراکز فساد و انتشار فيلم‌هاي مبتذل نيز جز روابط نامشروع است.

وکيل رابطه نامشروع در کرج چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشد؟

اگر در کرج هستيد و گرفتار رابطه نامشروع شده‌ايد، ممکن است به دنبال وکيلي باشيد که بتواند نيازهاي شما را پاسخ دهد و برايتان از وکيل پرونده تخفيف بگيرد.

درو واقع در برخي مواقع هم زن و هم مرد گرفتار رابطه نامشروع مي‌شوند. در اين هنگام وکيل پرونده بايد کليه جوانب را بررسي کند از اينکه ناگهان چيزي از پرونده از قلم نيفتد. همچنين وکيل شما بايد تجربه حل مشکلات مربوط به پرونده رابطه نامشروع را داشته باشد و حل اين پرونده‌ها نيازمند تجربه چندين ساله خواهد بود.

جرم برقراري رابطه نامشروع در ملأ عام چيست؟

اگر رابطه زناشويي در عموم رخ دهد از ?? روز تا ? ماه حبس خواهد داشت و اگر در کرج باشيد با گرفتن يک وکيل معتبر مي‌توانيد پرونده‌تان را در دادگاه به راحتي پيش ببريد.

نتيجه گيري

در اين مقاله ما رابطه نامشروع در کرج را بررسي کرديم و جزيياتش را نيز مورد بررسي قرار داديم، مهم‌ترين نکته در خصوص رابطه نامشروع در کرج  رابطه ايست که بين زن و مرد نامحرم رخ مي‌دهد و وکيل پرونده نيز بايد به خوبي تجربه داشته باشد به طوري که به شما کمک کند تا پرونده‌تان را حل و فسخ نماييد.

منبع : https://heydarilawyer.com/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 181 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 13:53

ويژگي هاي خاص دستگاه اسپرسوساز 431

در کنار بررسي قهوه ساز دلونگي EC431 مي توان به امکان گرم شدن فنجان اشاره کرد. سطح صاف فلزي بالاي دستگاه با فشار دادن دکمه بخار گرم مي شود و مي توانيد قبل از پر کردن فنجان ها را روي آن قرار دهيد. فنجان ها قبل از استفاده گرم مي شوند تا محتويات بعدا خنک شوند و همچنين از گرم شدن بيش از حد و ترک خوردن فنجان جلوگيري شود.

اين دستگاه زماني که فقط از ماشين لباسشويي استفاده مي کنيد مصرف انرژي پاييني دارد، بنابراين پس از استفاده دستگاه را باز کنيد تا آب داغ دستگاه تخليه شود و قسمت هاي داخلي دستگاه تميز شود. خوب است هر از چند گاهي آن را با آب مخلوط با محلول داخل جعبه تميز کنيد تا به دستگاه شما آسيبي نرسد.

همچنين براي افزايش طول عمر دستگاه، چراغ نارنجي رنگي تعبيه شده است که هنگام آسياب شدن قطعات به شما اطلاع مي دهد (راه حلي در جعبه دستگاه وجود دارد تا در فعاليت ته نشيني به شما کمک کند). شما مي توانيد وزن آب را براي دستگاه تنظيم کنيد تا کاهش کاهش يابد. همچنين مي توانيد غلظت قهوه مورد نظر خود را يک بار تنظيم کنيد و دستگاه براي دفعه بعد از آن استفاده خواهد کرد.

اين دستگاه اسپرسوساز با دارا بودن سيستم خود پرکن هميشه آماده استفاده است، زمان آماده سازي دستگاه بسيار کوتاه و حدود 40 ثانيه است و با عملکرد آماده به کار خودکار در صورت عدم استفاده طولاني مدت از آن استفاده نمي کند. به طور خودکار خاموش مي شود تا مصرف انرژي کاهش يابد. اقتصادي باشد.

يکي ديگر از ويژگي هاي اين دستگاه اسپرسوساز، دماي ثابت آب هنگام خروج از دستگاه و عبور از تفاله قهوه است. اين عملکرد سيستم بلوک حرارتي ناميده مي شود. ترمبلوک ها محفظه هايي با لوله هاي مارپيچي هستند که با عبور آب از اين لوله ها دماي ثابتي را حفظ مي کنند. اين محصول امکانات زيادي دارد. اگر مي خواهيد در مورد کارايي اين دستگاه اسپرسوساز بيشتر بدانيد، از راهنماي کامل دستورالعمل ما که به زبان فارسي نيز مي باشد استفاده کنيد.

در حالت آماده به کار است

يک فنجان گرم کن وجود دارد

مجهز به سيستم خاموش شدن خودکار

توصيه گزينه هاي دستگاه اسپرسوساز دلونگي 431

براي برنامه ريزي دستگاه، کليد دستگاه را به مدت 10 ثانيه فشار دهيد تا سه کليد به ترتيب چشمک بزنند، اکنون دستگاه آماده استفاده از تنظيمات است. اگر به مدت 15 ثانيه تصميمي نگيريد، دستگاه به طور خودکار از برنامه ساخت خارج شده و آماده استفاده خواهد بود.

براي تغيير دماي آب به حالت برنامه نويسي دستگاه رفته و دکمه سمت چپ دستگاه را فشار دهيد. حالا 3 کليد دماي پايين، متوسط ??و زياد را از چپ به راست نشان مي دهد، دماي مورد نظر خود را انتخاب کنيد. همين کار را مي کند با اين تفاوت که براي تنظيم سختي آب بايد کليد وسط دستگاه را فشار دهيد.

براي تنظيمات قفل خودکار دستگاه، پس از دسترسي به تنظيمات، کليد سمت راست را فشار دهيد. اکنون کليدهاي راست به چپ به ترتيب 9 دقيقه، 30 دقيقه و 3 ساعت را نشان مي دهند. زمان مورد نظر را انتخاب کنيد.

اين ابزار براي ارائه مقادير استاندارد طراحي شده است. براي تغيير اين مقادير، دکمه اي را که مي خواهيد تغيير دهيد فشار دهيد و نگه داريد. دستگاه شروع به کار مي کند، کليد را رها کنيد، زماني که مقدار مورد نظر وارد فنجان شد، مقدار به طور خودکار در دستگاه ذخيره مي شود.

براي بازنشاني تنظيمات و برنامه هاي دستگاه، لوله بخار را در سيني تخليه قرار دهيد، وارد منوي تنظيمات شويد و چرخ بخار را بچرخانيد، اولين دکمه را از سمت چپ فشار دهيد، چرخ بخار را ببنديد و تنظيمات اوليه برگشته است.

منبع : کالا بازرگان

 

https://diigo.com/0pml9p

 

https://site-8209152-4211-7990.mystrikingly.com/blog/5f07c6505ea

https://www.pearltrees.com/starhouse922/item456432869

https://mode-season-166.notion.site/a2dc692189124488b0dd1416a3734067

https://graph.org/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%84%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DB%B8%DB%B5%DB%B0-08-10

https://penzu.com/p/1c55e1e2

 

https://writeupcafe.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%84%d9%88%d9%86%da%af%db%8c/

https://all4webs.com/abdulwahab/1602174016051578-1575158716621?8463=50479

https://squareblogs.net/earthindia0/qymt-sprswsz-dlwngy

https://www.fxstat.com/en/user/profile/abdulwahab23-450107/blog/37141407-

https://abdulwahab656.bloggersdelight.dk/2022/08/10/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%84%d9%88%d9%86%da%af%db%8c/

https://biiut.com/read-blog/5520

 

https://theomnibuzz.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d8%b2/

https://www.click4r.com/posts/g/5466951/

 
 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 150 تاريخ : جمعه 4 شهريور 1401 ساعت: 13:09

دستگاه اسپرسوساز من آب را گرم نمي کند، چرا؟

بررسي کنيد که دستگاه فشار کافي در محفظه داخلي ايجاد کند، زيرا اگر فشار کافي نباشد، آب گرم و بخار دريافت نمي کنيد. اگر آب دستگاه گرم نمي شود، از نکات زير براي تعمير دستگاه قهوه ساز در محل استفاده کنيد:

در اين موارد براي بررسي و تعمير دستگاه اسپرسوساز از اتصال برق دستگاه و اتصال برق ساختمان شروع کنيد.

شايد او سوراخ نداشته باشد.

مي توانيد از يک ولت متر براي تست منبع تغذيه در ورودي استفاده کنيد.

اگر دستگاهي در دسترس نيست، دستگاه ديگري را به پريز وصل کنيد. اگر برق روشن شد و به درستي کار کرد، پس پريز درست است.

يکي ديگر از دلايل بروز چنين مشکلي خرابي دوشاخه يا کابل دستگاه است.

طراحان براي بررسي اين موارد از ابزارهاي خاصي استفاده مي کنند.

اما به طور کلي در صورت مشاهده خط و خش، پارگي يا آسيب به کابل دستگاه، ممکن است مشکل از آن باشد.

اگر سيستم برق مشکلي نداشته باشد احتمالا المنت فيوز دستگاه سوخته است.

موقعيت اين عنصر در اطراف فنجان است.

اگر مجموعه اي از چراغ ها يا فر داريد، عنصر پخت را بررسي کنيد.

اگر ولتاژ به المنت برسد اما گرم نشود، سوخته و بايد تعويض شود.

چرا اسپرسو وقتي آماده است مي پزد؟ براي رفع مشکل چه بايد کرد؟

 

اگر اسپرسو در حين آماده سازي به جوش آمد، اين قسمت از آموزش تعمير اسپرسوساز را بخوانيد.

مسلماً اسپرسو دم شده طعم خوبي ندارد. به طور کلي وقتي اسپرسو دم مي شود به اين معني است که اصول تهيه آن اشتباه گرفته شده است.

به همين منظور اين قسمت از مقاله آموزش تعمير دستگاه اسپرسوساز را به جستجوي علل اين مشکل اختصاص داده ايم.

يکي از دلايل چنين مشکلي ممکن است تنظيم نادرست ترموستات باشد.

برخي از اين ترموستات ها قابل تنظيم هستند، در حالي که برخي ديگر با مدل هاي مشابه قابل تعويض هستند و قابل تنظيم نيستند.

ترموستات با پيچ ثابت مي شود.

پيچ ها را باز کنيد، ترموستات معيوب را برداريد و آن را تعويض کنيد.

آموزش تعمير دستگاه اسپرسوساز نويز

يکي از مشکلاتي که همه ممکن است داشته باشند مشکل صداي دستگاه اسپرسوساز است. با گذراندن دوره تعميرات اسپرسوساز به راحتي مي توانيد اين مشکل را حل کنيد.

هنگامي که لوله هاي اجزاي دستگاه شما گرفتگي دارند و پمپ کار بيشتري براي گرم کردن آب دارد، اين کار اضافي صداي اضافي زيادي ايجاد مي کند. آموزش تعمير نويز دستگاه اسپرسوساز به شرح زير است:

اين مشکل معمولاً به دليل کمبود آب در مخزن دستگاه ايجاد مي شود. ممکن است آب مخزن تبخير شده يا تمام شده باشد.

اگر مخزن دستگاه اسپرسوساز به شير آب متصل باشد، ممکن است علت اين مشکل کم بودن فشار آب در ساختمان باشد. ليست قيمت دستگاه اسپرسو ساز دلونگي

 

اسپرسوساز دلونگي مدل EC 685 - قيمت دلونگي ??? - کالابازرگان

اسپرسو ساز دلونگي مدل BCO420 - قيمت دلونگي 420 - کالابازرگان

اسپرسو ساز نوا مدل 140 - کالا بازرگان

اسپرسو ساز نوا مدل 146 - کالا بازرگان

اسپرسو ساز نوا مدل 149 - کالا بازرگان

منبع : https://kalabazargan.com

 

 

https://inteetsite12221.blogspot.com/2022/08/685.html

https://sites.google.com/view/ef4w3r/home

https://clickthefollowinginteetsite.weebly.com/blog/-685

https://medium.com/@wahabkhatri661/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%84%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C-685-a6f15530efac

https://acimauthors.wordpress.com/2022/08/10/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%af%d9%84%d9%88%d9%86%da%af%db%8c-685/

https://www.liveinteet.ru/users/faheemkhatri4/blog#post494258295

https://www.eveote.com/shard/s368/sh/c808b7ab-b02b-572a-f829-185a240541c3/67c0a0a2d4ca0c6ee98c3aeba23ef9ac

https://app.box.com/s/17luf2v1hs6g5rel7ca8akfblh302c8v

https://telegra.ph/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%84%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C-685-08-10

https://diigo.com/0pml9p

https://site-8209152-4211-7990.mystrikingly.com/blog/5f07c6505ea

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 203 تاريخ : جمعه 4 شهريور 1401 ساعت: 13:06

طريقه طراحي نرده محافظ پنجره

 

داشتن يک خانه يا کسب و کار در منطقه شمال تهران مي تواند نگراني هاي ايمني داشته باشد. در همان زمان - هيچ کس نمي خواهد حفاظ پنجره ساده يا محافظي قرار دهد که با سبک دارايي آنها مطابقت ندارد. اغلب ما مشترياني داريم که در مورد ملک تجاري خود تماس مي گيرند، جايي که آنها تجهيزات بسيار گران قيمت را ذخيره مي کنند يا صاحبان خانه هايي در حومه شهر که مايلند حفاظ هاي سفارشي براي پنجره هاي زيرزمين خود داشته باشند. پنجره‌هاي آهني مانند بالکن‌هاي مصنوعي، نرده‌هاي مصنوعي، حفاظ‌هاي پنجره و لهجه‌هاي پنجره مي‌توانند به جلوه‌اي از هر خانه يا شغلي کمک کنند. تمام بالکن‌هاي مصنوعي قلاب‌ها و مشبک‌ها، حفاظ‌هاي پنجره و لهجه‌هاي پنجره به سفارش سفارشي مطابق با نيازهاي اندازه خاص شما ساخته مي‌شوند. علاوه بر ايده‌هاي طراحي موجود در وب‌سايت ما، مي‌توانيم طرح سفارشي شما را نيز بسازيم. تمام لهجه‌هاي پنجره‌هاي فرفورژه براي مقاومت در برابر زنگ ‌زدگي، با روکش‌هاي رنگي مشکي با رنگ استاتيک پوشانده شده‌اند.

ساخت و نصب درب آکاردئوني آهني در تهران

 

ساخت حفاظ کشويي از جمله مهمترين اقداماتي مي باشد که بايد هر خانواده اي انجام دهد. در اصل بايد بدانيد که تنها اکتفا کردن به درب آپارتمان اشتباه فاحشي مي باشد که خسارات و تلفات زيادي را در پي خواهد داشت. ازين رو تيم حفاظ سازه با ارائه خدمات ساخت حفاظ کشويي و ساخت حفاظ درب آکاردئوني فلزي در تهران آماده خدمات رساني به مشتريان خود مي باشد.

براي استعلام قيمت نصب حفاظ درب آکاردئوني و اطلاع از قيمت هر متر درب آکاردئوني کافيست به صورت رايگان در واتساپ حفاظ سازه ثبت درخواست نماييد تا همکاران ما با شما تماس بگيرند و توضيحات لازم را در اختيار شما قرار دهند.

 

حفاظ سازه به عنوان بزرگترين پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرويس ساخت حفاظ آکاردئوني درب و همچنين ارايه خدمات ساخت و نصب  حفاظ درب آپارتمان  دو لوزي و سه لوزي نزديک من، خدمات ديگري نيز در بخش خدمات جوشکاري و آهنگري ارائه مي دهد که شامل جوشکاري انواع در و پنجره آهني و چهارچوب فلزي, ساخت درب حياط تک پنلي (تک درب), ساخت حفاظ شاخ گوزني در تراکم و ارتفاع هاي متفاوت , ساخت حفاظ پنجره مدل نردباني, ساخت حفاظ استيل بانکي و ساده, ساخت و نصب حفاظ فرفورژه طرح دار و معمولي, طراحي و ساخت انواع پله استيل، پيچ، گرد، حول محور، اکسپوز و ..., طراحي و ساخت انواع تابلو سر درمغازه و فروشگاه, ساخت سوله کارگاهي و صنعتي در متراژهاي مختلف, ساخت کانکس مسکوني چوبي و ساندويچ پنل در باغ، پارکها و مناطق توريستي , طراحي و ساخت انواع سايبان متحرک و ثابت, نصب سايبان کولر آبي, کليه خدمات آهنگري در پروسه ساخت اسکلت ساختمان, خدمات تراش و فرزکاري, جوشکاري انواع ورقهاي ژئوممبران، پارچه ها و کفپوشهاي ترموپلاستيکي کفپوش سالنهاي ورزشي و ... مي باشد.

نرده بالکن مدرن

 

در حفاظ سازه ، کارهاي فلزي سفارشي ما نه تنها شامل دروازه‌ها و نرده‌ها، بلکه نرده‌هاي مدرن بالکن نيز مي‌شود. اگر به دنبال يک ضميمه زيبا براي خانه خود هستيد که بدون شک برجسته باشد، نرده بالکن مدرن ممکن است بهترين گزينه براي شما باشد. نرده هاي بالکن مدرن ما به دليل طراحي هاي پيچيده و قيمت هاي مقرون به صرفه خود شناخته شده اند و بدون ايجاد سوراخي در جيب شما ذهن شما را متحير مي کنند.

با تيم حفاظ سازه ، پيدا کردن يک نرده زيبا براي خانه شما ساده تر و ساده تر از هميشه است. اگر چيزي منحصربه‌ فرد مي‌خواهيد که فوراً به ارزش و جذابيت زيبايي‌ شناختي بيافزايد، نرده‌هاي مدرن بالکن ممکن است راه حلي باشد. در حالي که ممکن است کمي بيشتر از يک نرده چوبي سنتي هزينه داشته باشد، يک  حفاظ بالکن  نه تنها دوام بيشتري خواهد داشت، بلکه ظاهر بهتري نيز خواهد داشت. نرده هاي بالکن داخلي و خارجي براي نصب ساده هستند و در سبک هاي مختلفي عرضه مي شوند. هنگامي که کارخانه فلزکاري نادور سفارشي را انتخاب مي‌کنيد، اطمينان حاصل مي‌کنيم که نرده‌هاي مدرن بالکن شما مانند هر سرويس ديگري که ارائه مي‌دهيم، نصب مي‌شود. در حالي که نرده‌هاي مدرن بالکن معمولاً از نظر طراحي متفاوت هستند، با تأثيرات مدرن، تکنسين‌هاي حرفه‌اي ما مي‌توانند به شما در انتخاب بهترين گزينه براي نيازهاي شما کمک کنند.

ما مفتخريم مشاوره رايگان و انواع نرده هاي مدرن بالکن را با قيمت هاي مناسب ارائه دهيم. با هر سوالي که ممکن است داريد همين امروز با ما تماس بگيريد و يکي از نمايندگان ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

 

https://giphy.com/channel/MistyDarcie3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/4e4f73b6-1934-4d84-89a5-7699bd252747/Misty-D

https://www.fanfiction.net/u/15538973/

https://seekingalpha.com/user/57045882/Idea

https://www.spreaker.com/user/16694202

https://justpaste.it/3lj3c

https://www.atlasobscura.com/users/mistydarcie3

https://trello.com/u/mistydarcie3

https://www.diigo.com/user/mistydarcie3

https://www.blogtalkradio.com/mistydarcie3

https://gitlab.com/MistyDarcie3

https://www.viki.com/users/mistydarcie3_254/about

https://visual.ly/users/mistydarcie3/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/mistydarcie3

https://infogram.com/untitled-chart-1hzj4o3o0v9qo4p?live

https://slides.com/mistydarcie3

https://500px.com/p/mistydarcie3?view=photos

https://logopond.com/MistyDarcie3/profile/565613/?filter=&page=

https://qiita.com/MistyDarcie3

https://8tracks.com/mistydarcie3

https://www.authorstream.com/MistyDarcie3/

https://audiomack.com/mistydarcie3

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 176 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 14:16

درب فرفورژه تک نفره و ماشين رو

 

درب فرفورژه تک نفره. آيا به دنبال افزودن جذابيت، ظرافت و تجمل به خانه خود هستيد؟ فرفورژه آنلاين اينجاست تا به تحقق آن کمک کند. درب هاي فرفورژه تک ما کاملاً قابل تنظيم هستند تا تقريباً در هر ورودي خانه يا محل کار شما قرار بگيرند. درب هاي آهني فوق العاده ما از با کيفيت ترين مواد ساخته شده اند و در طيف گسترده اي از سبک ها موجود هستند. درهاي آهني ما نه تنها ظاهر خوبي دارند، بلکه يک لايه محافظ نيز به خانه شما اضافه مي کنند و از امنيت خانواده شما اطمينان مي دهند. از نمايشگاه ما واقع در فينيکس ديدن کنيد و خودتان درها را ببينيد. اگر از تعويض درب هاي چوبي خسته شده ايد، وقت آن رسيده است که درهاي ورودي آهني را در نظر بگيريد. اين درب ها را مي توان با کمک تيم طراحي متخصص ما به طور کامل سفارشي کرد تا مطابق با سليقه شخصي و خانه شما باشد. هنگامي که درب ساده را به درب هاي آهني تکي ارتقا مي دهيد، مي دانيد که با کيفيت ترين و بادوام ترين درب ها را در اطراف دريافت مي کنيد. شما آرامشي را که با ارتقاي امنيت شما حاصل مي شود را دوست خواهيد داشت.

مقرون به صرفه بودن محافظ درب

 

حفاظ درب روش موثرتر و مقرون به صرفه تري براي ايمن سازي درب نسبت به درب هاي استاندارد طوفاني امنيتي ارائه مي دهند. حفاظ ها را مي توان براي قرار دادن پنجره هاي روکش دار، کولر گازي، يا اطلاعات تبليغاتي و بازاريابي طراحي کرد. علاوه بر اين، ما مي توانيم به شما در اندازه گيري پنجره ها و درها کمک کنيم و اين حفاظ ها را براي نصب خودتان تهيه کنيد. اگر خودتان اين کار را انجام مي دهيد، ما مي توانيم کمک کنيم. ما با شما کار مي کنيم تا چيدمان و اندازه گيري ها را بدست آوريم و يک محافظ براي مطابقت با مشخصات شما مي سازيم. به طور کلي، تنها چيزي که نياز داريد يک متر، يک سطح و يک مته خانگي براي نصب حفاظ ها است.

نرده پله مدرن و فرفورژه

 

اگر به دنبال قطعات راه پله هستيد، به جاي درستي آمده ايد. ما خريد محصولات را مانند مونتاژ خود براي مشتريان آسان کرده ايم. نرده ها نبايد عمومي باشند. ما سبک هاي مختلفي را در اختيار مشتريان خود قرار داده ايم. چه به دنبال سنتي، نرده راه پله مدرن  يا منحصر به فرد هستيد - ما همه چيز را داريم! به ياد داشته باشيد، ما مي توانيم سفارشات سفارشي را نيز انجام دهيم! شرکت فرفورژه آنلاين سفارشي داراي قسمت هاي زيادي از جمله کلاهک هاي پست تزئيني مي باشد. ما کلاه پست هرمي ، کلاه پست توپ و حتي کلاه آناناسي را حمل مي کنيم. اينها براي نرده هاي آهني تزئيني در فضاي باز و حتي براي دروازه هاي بيروني عالي به نظر مي رسند. ما قطعات راه پله فرفورژه زيادي براي فروش داريم، فقط کافي است از طريق وب سايت ما نگاهي بيندازيد و همه محصولات ما را با هم مقايسه کنيد و تصميم نهايي خود را بگيريد. براي هر گونه سوالي که ممکن است داشته باشيد، مي توانيد براي راهنمايي بيشتر با ما تماس بگيريد.

شرکت فرفورژه انلاين

 

فرفورژه آنلاين يکي از بزرگترين توليد کنندگان و توزيع کنندگان آهن فرفورژه، آهن زينتي، چدن، دروازه آلومينيومي، قطعات پله و لوازم جانبي در تهران است. براي بيش از 15 سال، ما خط گسترده اي از محصولات فرفورژه و آهن زينتي مانند نرده، طومار، نرده، توپ و ساير اقلام زينتي آهن و آلومينيوم را ارائه کرده ايم. محصولات ما که به زيبايي ساخته شده اند با بالاترين استانداردها در داخل کشور توليد مي شوند. ما به صورت آنلاين به هر نقطه از ايران ارسال مي کنيم.

همه چيز درباره فرفورژه

 

فرفورژه يک ماده قوي و بادوام است که هم کاربردي و هم زينتي است. در ايران ، فرفورژه و چدن بسيار رايج است. در بازديدي که اخيرا داشته ايم، نمونه هاي بسيار زيبايي را در بالکن ها و گالري هاي بناهاي تاريخي ديديم. ما به ‌ويژه از ساقه‌هاي ذرت فرفورژه، بلوط‌ها، برگ‌ها و گل‌هايي که نرده‌هاي ساختمان را زيبا مي‌کردند و شکوفايي معماري منحصربه ‌فردي را اضافه مي‌کردند، قدرداني کرديم. کلمه فرفورژه به معناي "کار کردن" است. اين يک فلز چکش خوار است، به دليل محتواي کربن کم. اين ماده که توسط ابزار کار مي شود و به طرح هاي تزئيني تبديل مي شود، يک ماده قوي، بادوام و سنگين است. به دليل ترکيب آن، آهن فرفورژه در مقايسه با ساير آهن ها بسيار کند زنگ مي زند. معمولاً از پوشش پودري براي کاهش تمايل آن به زنگ زدگي استفاده مي شود. علاوه بر اين، مي توانيد رنگ، روغن بذر کتان يا موم زنبور عسل را براي به تاخير انداختن هوازدگي اعمال کنيد.

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:23704221

https://anotepad.com/notes/4jq5b2ib

https://www.liveinteet.ru/users/muhammadzaid2/post493886882/

https://app.box.com/notes/987653192540?s=eqsze4xp4t98amp7nn7qkwz122qc76r3

https://splashy-fuchsia-63e.notion.site/24bf0de3f2fa4ec48aa77c5a5a512f85

https://graph.org/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-07-23

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/578fd16006b

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/37087932-

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/07/23/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%87%d9%86%db%8c/

https://sites.google.com/view/q32fddas/home

https://www.eveote.com/shard/s649/sh/2f0d6323-53c0-7014-1cb7-1e790b14ab71/82e97b229e2f7715622429ee376a3901

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/07/blog-post_11.html

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 14:13

 

تفاوت مهم لامپ ال اي دي با لامپ‌ کم مصرف

 

ممکن است بخواهيد لامپي براي خانه يا دفتر خود بخريد، اما اطلاعات کافي براي انتخاب روشنايي که نيازهاي شما را برآورده مي کند، ريد. خواندن اين مقاله راهنماي کاربر مختصري براي شما خواهد بود.

ابتدا بايد دانشي در مورد ويژگي هاي اصلي لامپ ال اي دي (لامپ ال اي دي) و لامپ صرفه جويي در انرژي (لامپ فلورسنت فشرده) داشته باشد تا با دانش کافي يک خريد مناسب انجام دهد.

مقايسه لامپ هاي LED و لامپ هاي صرفه جويي در انرژي را مي توان از چند لحاظ مورد بررسي قرار داد، اما مهم ترين آن ها شامل پارامترهاي زير است:

بهره وري انرژي لامپ

عوامل محيطي و بهداشتي

زندگي لامپي

• قيمت و هزينه هاي لامپ

 

بهره وري انرژي لامپ

خروجي نور يا بازده يک لامپ درخشش لامپ (لومن) نسبت به مصرف انرژي الکتريکي آن است. به عنوان مثال يک لامپ ال اي دي حباب ??? وات با نوردهي لومن ???? و مصرف ??? وات بازدهي ?? دارد.

در لامپ هاي فلورسنت کم قدرت، متوسط خروجي نور ?? لومن بر وات است، در حالي که در برخي فناوري هاي لامپ ال اي دي، به ??? لومن در هر وات مي رسند. در لامپ هاي ال اي دي نوع SMD، خروجي نور لامپ حدود ??? لومن در هر وات است. بنابراين لامپ هاي ال اي دي را مي توان لامپ هاي فوق العاده کم مصرف ناميند. مصرف برق سالانه يک لامپ ال اي دي با ???? لومن ??? کيلووات ساعت است، در حالي که در همين شرايط يک لامپ فلورسنت کم قدرت حداقل ??? کيلووات ساعت برق مصرف مي کند تا همان مقدار لومن را تامين کند.

 https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

مسائل زيست محيطي و بهداشتي (تشعشعات و مواد مضر)

لامپ هاي فلورسنت مي توانند از نظر جسمي براي مردم مضر باشد. پرتوهاي فرابنفش ساطع شده توسط لامپ هاي فلورسنت مي توانند بيماري هايي مانند اوتيسم، لوپوس و سرطان پوست را تشديد کنند. لامپ هاي فلورسنت فشرده حاوي جيوه هستند. بنابراين تخريب غيرمسوخ آنها و ترک آنها يا شکستن آنها در طبيعت منجر به آلوده کردن محيط زيست و ايجاد مشکلاتي براي انسان ها و ديگر انسان هاي زنده مي شود.

نور لامپ هاي ال اي دي اشعه ماوراي بنفش ساطع نمي کند. برخلاف ديگر لامپ هاي گازي و مايع از فناوري نور حالت جامد در ساخت لامپ هاي ال اي دي استفاده مي شود به همين دليل اين نوع روشنايي مدرن در برابر شوک ها و ارتعاشات مقاوم است. در ساخت لامپ هاي ال اي دي از فناوري هاي بدون سرب و صرفه جويي در انرژي استفاده مي شود، بنابراين روشنايي LED به عنوان چراغ سبز شناخته مي شود.

منبع :

https://forok.shop

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.pinterest.com/pin/1118722363660448082/

https://express.adobe.com/page/DiIZ7AVe9k9Z8/

https://sites.google.com/view/forok/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/06/22/forok/

https://travisroisin4.tumblr.com/

https://myspace.com/travisroisin4

https://disqus.com/by/travisroisin4/about/

https://www.goodreads.com/user/show/152593492-travis-roisin

https://en.gravatar.com/travisroisin4

 

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 3:48

 

تفاوت مهم لامپ ال اي دي با لامپ‌ کم مصرف

 

ممکن است بخواهيد لامپي براي خانه يا دفتر خود بخريد، اما اطلاعات کافي براي انتخاب روشنايي که نيازهاي شما را برآورده مي کند، ريد. خواندن اين مقاله راهنماي کاربر مختصري براي شما خواهد بود.

ابتدا بايد دانشي در مورد ويژگي هاي اصلي لامپ ال اي دي (لامپ ال اي دي) و لامپ صرفه جويي در انرژي (لامپ فلورسنت فشرده) داشته باشد تا با دانش کافي يک خريد مناسب انجام دهد.

مقايسه لامپ هاي LED و لامپ هاي صرفه جويي در انرژي را مي توان از چند لحاظ مورد بررسي قرار داد، اما مهم ترين آن ها شامل پارامترهاي زير است:

بهره وري انرژي لامپ

عوامل محيطي و بهداشتي

زندگي لامپي

• قيمت و هزينه هاي لامپ

 

بهره وري انرژي لامپ

خروجي نور يا بازده يک لامپ درخشش لامپ (لومن) نسبت به مصرف انرژي الکتريکي آن است. به عنوان مثال يک لامپ ال اي دي حباب ??? وات با نوردهي لومن ???? و مصرف ??? وات بازدهي ?? دارد.

در لامپ هاي فلورسنت کم قدرت، متوسط خروجي نور ?? لومن بر وات است، در حالي که در برخي فناوري هاي لامپ ال اي دي، به ??? لومن در هر وات مي رسند. در لامپ هاي ال اي دي نوع SMD، خروجي نور لامپ حدود ??? لومن در هر وات است. بنابراين لامپ هاي ال اي دي را مي توان لامپ هاي فوق العاده کم مصرف ناميند. مصرف برق سالانه يک لامپ ال اي دي با ???? لومن ??? کيلووات ساعت است، در حالي که در همين شرايط يک لامپ فلورسنت کم قدرت حداقل ??? کيلووات ساعت برق مصرف مي کند تا همان مقدار لومن را تامين کند.

 https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

مسائل زيست محيطي و بهداشتي (تشعشعات و مواد مضر)

لامپ هاي فلورسنت مي توانند از نظر جسمي براي مردم مضر باشد. پرتوهاي فرابنفش ساطع شده توسط لامپ هاي فلورسنت مي توانند بيماري هايي مانند اوتيسم، لوپوس و سرطان پوست را تشديد کنند. لامپ هاي فلورسنت فشرده حاوي جيوه هستند. بنابراين تخريب غيرمسوخ آنها و ترک آنها يا شکستن آنها در طبيعت منجر به آلوده کردن محيط زيست و ايجاد مشکلاتي براي انسان ها و ديگر انسان هاي زنده مي شود.

نور لامپ هاي ال اي دي اشعه ماوراي بنفش ساطع نمي کند. برخلاف ديگر لامپ هاي گازي و مايع از فناوري نور حالت جامد در ساخت لامپ هاي ال اي دي استفاده مي شود به همين دليل اين نوع روشنايي مدرن در برابر شوک ها و ارتعاشات مقاوم است. در ساخت لامپ هاي ال اي دي از فناوري هاي بدون سرب و صرفه جويي در انرژي استفاده مي شود، بنابراين روشنايي LED به عنوان چراغ سبز شناخته مي شود.

منبع :

https://forok.shop

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.pinterest.com/pin/1118722363660448082/

https://express.adobe.com/page/DiIZ7AVe9k9Z8/

https://sites.google.com/view/forok/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/06/22/forok/

https://travisroisin4.tumblr.com/

https://myspace.com/travisroisin4

https://disqus.com/by/travisroisin4/about/

https://www.goodreads.com/user/show/152593492-travis-roisin

https://en.gravatar.com/travisroisin4

 

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 3:45

لینک دوستان

خبرنامه